سرویس: کرمانشاهکد خبر: 109994|14:09 - 1396/02/03
نسخه چاپی

اخبار انتظامی استان کرمانشاه؛

کشف ۵۶۶ میلیون ریال کالای قاچاق/ انهدام باند کیف قاپی در کرمانشاه

کشف ۵۶۶ میلیون ریال کالای قاچاق/ انهدام باند کیف قاپی در کرمانشاه
مطلع الفجر:مقامات انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۵۶۶ میلیون ریال کالای قاچاق، انهدام باند دو نفره کیف قاپی و دستگیری عامل تیراندازی در کرمانشاه خبر دادند.
 
 

به گزارشمطلع الفجر، فرمانده انتظامی شهرستان اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان طی دو عملیات جداگانه، ۵۶۶ میلیون ریال لوازم الکتریکی قاچاق را کشف کردند.

 

 کشف ۵۶۶ میلیون ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

 

سرهنگ رضا شیرزادی اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان حین گشت زنی در جاده گراوند به سمت پاسگاه قزانچی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ خاکستری رنگ که با سرعت سرسام آوری در حال حرکت بود، مشکوک شدند و برای توقیف آن اقدام کردند.

 

وی افزود: پس از توقیف خودرو در بررسی ماموران، ۱۴۲ دستگاه لوازم الکتریکی قاچاق کشف و راننده آن نیز به منظور سیر مراحل قانونی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: همچنین ماموران این یگان در محدوده جاده سراب نیلوفر به یک دستگاه خودرو پژو پارس که به صورت مخاطره آمیزی حرکت می کرد، مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.

 

سرهنگ شیرزادی افزود: راننده خاطی به منظور فرار از دست قانون راهی یکی از محله های حاشیه ای شهر کرمانشاه شد تا با کمک همدستانش اقدام به فرار کند، اما در نهایت ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودرو را متوقف و تعداد ۷۵ دستگاه لوازم الکتریکی قاچاق را کشف کردند.

 

وی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان انتظامی ارزش ریالی محموله های کشف شده توسط یگان امداد ۵۶۶ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: کالاهای مکشوفه به ستاد مبارزه با کالای قاچاق کرمانشاه تحویل داده شد و متهمان دستگیر شده نیز به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 

انهدام باند دو نفره کیف قاپی در کرمانشاه

 

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند دو نفره قاپ زنی با خودرو و کشف ۱۴ مورد سرقت خبر داد.

 

سرهنگ محمدرضا امیری گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت به روش قاپ زنی در حوزه غرب کرمانشاه و با توجه به میزان حساسیت موضوع، تیمی مجرب از کارآگاهان پایگاه غرب پلبیس آگاهی تحقیقات لازم در جهت شناسایی و دستگیری عاملان سرقت ها را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و شبانه روزی و کار اطلاعاتی در نهایت مشخص شد که یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای به همراه همدستش در انجام این سرقت ها نقش داشته اند و در ارتکاب جرم از یک دستگاه خودروی پراید استفاده می کنند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به شناسایی عامل اصلی سرقت ها، تلاش در جهت شناسایی محل اختفای وی آغاز و مشخص شد که این متهم به اتهام نزاع و درگیری توسط یکی از کلانتری ها غربی کرمانشاه دستگیر شده است، لذا با هماهنگی مقام قضائی، متهم برای بازجویی به مقر پایگاه غرب آگاهی منقل شد.

 

سرهنگ امیری گفت: متهم در تحقیقات فنی و علمی پلیس به انجام هشت مورد قاپ زنی، سه مورد زورگیری و سه مورد کش روزنی در سطح شهر کرمانشاه با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

 

وی افزود: در ادامه تیم پی جویی پرونده اقدامات لازم و همه جانبه ای را در راستای دستگیری همدست متهم انجام دادند و پس از شناسایی مخفیگاه وی، طی یک عملیات منسجم در نقطه ای از سطح شهر کرمانشاه، مجرم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

 

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی مالباختگان خبر داد و گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با صدور قرار صادره روانه زندان مرکزی کرمانشاه شدند.

 

دستگیری عامل تیراندازی در شهرک سجادیه کرمانشاه

 

 فرمانده انتظامی شهرستان گفت: فردی که با تیراندازی در شهرک سجادیه برای مردم ایجاد رعب و وحشت کرده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

 

سرهنگ رضا شیرزادی توضیح داد: فردی به دلیل اختلاف حساب با یکی از شهروندان به درب منزل وی مراجعه و اقدام به تیر اندازی کرده بود.

 

وی افزود: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، اکیپی ویژه از ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه به سرعت راهی صحنه حادثه شدند اما وی قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهارکرد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار اکیپی کارآزموده از ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه قرار گرفتند که پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی پلیس روز گذشته توانست مخفیگاه متهم را شناسایی و وی را دستگیر کند.

 

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده است، گفت: پلیس با تمام قدرت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

 

وی تاکید کرد: با برخورد صریح و جدی، اجازه نخواهیم داد که هنجار شکنان جامعه را برای شهروندان نا امن کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد