سرویس: کرمانشاهکد خبر: 109993|14:06 - 1396/02/03
نسخه چاپی

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

ورزش اهرمی بسیار ارزشمند برای بروز استعدادها است

 ورزش اهرمی بسیار ارزشمند برای بروز استعدادها است
مطلع الفجر:مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ورزش اهرمی بسیار ارزشمند برای معرفی بیشتر توانایی ها و بروز استعدادهای درخشان است.

به گزارشمطلع الفجر،  ارسلان حسینی امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: هر اندازه ورزش در سطح جامعه توسعه یابد به دنبال آن شاهد کاهش آسیب‌ها خواهیم بود.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه توجه و پرداختن به مسائل مربوط به جوانان و همچنین ورزش را امری ضروری دانست و گفت: امور جوانان باید مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد.

 

حسینی با اشاره به سرمایه‌گذاری گسترده برخی کشورها در امر ورزش گفت: ورزش اهرمی بسیار ارزشمند برای معرفی بیشتر توانایی ها و بروز استعدادهای درخشان است.

 

وی خواستار حمایت معنوی و رهمنودهای ارشادی ائمه جماعات شهرستان ها در خصوص همراه شدن تمامی دستگاههای اجرایی ذیربط شد.

 

در این دیدار حجت‌الاسلام ملکی امام جمعه قصرشیرین اظهار داشت:  قصرشیرین به عنوان پیشانی نظام ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد و با داشتن ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق نقش بسیار زیادی در صادرات کالایی دارد.

 

 وی افزود: اگر ورزش در جامعه اسلامی نهادینه شود و تبدیل به فرهنگ شود بسیاری ار آسیب ها کاهش می یابد.

 

امام جمعه قصرشیرین نهادینه ورزش را عامل سلامت جامعه و افراد دانست و گفت: بستر سازی خوبی در این زمینه صورت گرفته است و لازم است توسعه یابد.

 

 وی تاکید کرد: هر اندازه تفکر ورزشی در سطح جامعه توسعه یابد،هزینه های نظام در حوزه سلامت و سایر بخش ها کاهش می یابد.

 

ملکی به اهمیت توجه و تمرکز بر مسایل مرتبط با جوانان پرداخت و گفت: در حوزه جوانان همه ما مسوول هستیم و باید سهم خود را مسوولانه ایفا نماییم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد