سرویس: کرمانشاهکد خبر: 109992|14:05 - 1396/02/03
نسخه چاپی

مدیر کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه مطرح کرد:

سهم کانون پرورش فکری در تولیدات فرهنگی فضای مجازی افزایش یابد

سهم کانون پرورش فکری در تولیدات فرهنگی فضای مجازی افزایش یابد
مطلع الفجر: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: باید سهم تولیدات فرهنگی کانون پرورش فکری از فضای مجازی افزایش یابد.

به گزارش مطلع الفجر ، جلسه شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بحث و بررسی موضوعات مختلفی برگزار شد.

 

تعیین جلسه مسئولین مراکز کانون، استفاده از فضای مجازی برای تولید محتوای فرهنگی، تریبون کودک، انیمیشن، رباتیک، افتتاح خانه تئاتر و... از جمله موضوعات مورد بحث بود.

 

رضا موزنی مدیر کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در این جلسه، با اشاره به «پیشرو» بودن کانون در بسیاری مسایل روز افزود: کانون پرورش فکری با استفاده از مقوله خلاقیت توفیق بسیاری چه در سال های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و چه در این سال های اخیر داشته است.

 

موزونی گفت: خوبی کانون و فعالیت های آن این است که هیچ وقت کودکان را رها نمی کند و فعالیت های انجام شده در مراکز کانون به صورت مستمر و آهسته و پیوسته انجام می شود.

 

مدیر کل کانون استان کرمانشاه با اشاره به رشد چشمگیر شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی افزود: بحث امروز دنیای ما، بحث فضاهای مجازی است که در اختیار همه است. ضمن اینکه محاسنی دارد، آسیب هایی هم خواهد داشت. اما نمی شود از این فرصت گذشت.

 

وی همچنین گفت: به اندازه توان و امکاناتی که داریم باید با برنامه ریزی مناسب بتوانیم سهممان را از این فضا بگیریم.

 

همچنین در جلسه شورای فرهنگی با حضور اعضای این شورا، راجع به موضوعات دیگر این جلسه، بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد