سرویس: پیشنهاد سر دبیرکد خبر: 109989|13:46 - 1396/02/03
نسخه چاپی

در نشست خبری میرسلیم:

دولت ما در صورت پیروزی از افراد شایسته و کارآمد استفاده می‌کند

 دولت ما در صورت پیروزی از افراد شایسته و کارآمد استفاده می‌کند
 
مطلع الفجر:کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دولت ما در صورت پیروزی از افراد شایسته، فداکار و کارآمد تشکیل خواهد شد.

به گزارشمطلع الفجر، سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز (یکشنبه 3 اردیبهشت) در نشست خبری، گفت: این بار تشکیلات حزب مؤتلفه تصمیم به معرفی نامزد گرفت. حزب مؤتلفه مجموعه‌ای از افراد خوشنام است که دارای ابتکار عمل چه قبل و چه بعد پیروزی انقلاب بودند.

 

وی افزود: اطلاعات ما براساس شناخت مشکلات مردم است و این اطلاعات شعاری نیست ودقیق است. حزب ما با استفاده از پیشنهادات مردم دست به کار خواهد شد و دولت ما در صورت پیروزی از افراد شایسته، فداکار و کارآمد تشکیل خواهد شد.

 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما بلافاصله پس از پیروزی دست به کار خواهیم شد تا به رونق بازار و رونق کار و تولید کمک کنیم.

 

میرسلیم با اشاره به برنامه‌های اقتصادی خود اظهار داشت: اشتغال در زمینه صنعت،کشاورزی و خدمات باید رونق یابد. برای بهبود فضای کار و فعالیت باید با قاچاق مبارزه کرد؛ امروز ما نیازمند مدیرانی هستیم که خودباختگی به خارج نداشته باشند.

 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با انتقاد از برجام، گفت: در برجام جمهوری اسلامی مظلوم واقع شده و امیدوار بودیم کشورهای امضاکننده برجام به امضای خودشان پایبند باشند که با آمدن ترامپ خلاف این ثابت شد، اما ما حق خودمان را پیگیری می‌کنیم.

 

میرسلیم در ادامه با اینکه مشکلات جوانان در مرحله اول اشتغال و بعد تشکیل خانواده و همچنین مسکن است، تصریح کرد: ما در درجه اول به اشتغال می‌پردازیم تا زمینه ازدواج هم شکل بگیرد. همه باید کمک کنیم تا مسکن شایسته و مقبول در اختیار جوانان قرار بگیرد و هر سه مشکل جوانان به‌کمک خودشان و حضور آنها در صحنه حل خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد