کد خبر: 109973|13:30 - 1396/02/03
نسخه چاپی

جلسه قالیباف و رئیسی با نمایندگان مجلس

 

 
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه فردای این فراکسیون با حجت‌الاسلام رئیسی از احتمال برگزاری جلسه‌ای مشابه با حضور محمدباقر قالیباف طی یکی دو روز آینده خبر داد.
امتیاز خبر:18از100تعداد رای دهندگان786
خبرگزاری ایلنا: عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه فردای این فراکسیون با حجت‌الاسلام رئیسی از احتمال برگزاری جلسه‌ای مشابه با حضور محمدباقر قالیباف طی یکی دو روز آینده خبر داد.

جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به برگزاری نشست مشترک فراکسیون‌های نمایندگان ولایی و روحانیت مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: جلسه مشترک دو فراکسیون نمایندگان ولایی و روحانیت مجلس با حضور حجت‌الاسلام رئیسی و از ساعت ۱۸ در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

او گفت: در این جلسه ابتدا آقای رئیسی دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری را تشریح خواهد کرد و نکاتی درباره نحوه فعالیت‌های انتخاباتی خود در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف بیان خواهد کرد و در ادامه نیز نمایندگان عضو دو فراکسیون  نمایندگان ولایی و روحانیت نقطه‌نظرات خود را در این رابطه مطرح خواهند کرد.

نماینده اصولگرای رشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همین‌طور نمایندگان سوالات و مسائلی که در رابطه با نحوه حضور حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری مدنظر دارند، مطرح می‌کنند و آقای رییسی نیز به این مسائل پاسخ خواهند گفت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه مشابه با حضور محمدباقر قالیباف دیگر کاندیدای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: هنوز زمان قطعی جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی با آقای قالیباف مشخص نشده اما امکان دارد این جلسه نیز فردا یا نهایتاً پس‌فردا برگزار شود.

کوچکی‌نژاد در پایان و در واکنش به این‌که آیا قرار است فراکسیون نمایندگان ولایی درباره حمایت از رئیسی یا قالیباف تصمیم‌گیری کند، گفت: تصمیمی برای حمایت فراکسیونی نداریم و احتمالاً هر یک از نمایندگان به‌صورت مستقل در رابطه با اینکه از کدامیک از کاندیداها حمایت کنند، تصمیم‌گیری خواهند کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد