کد خبر: 109960|15:00 - 1396/01/30
نسخه چاپی

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان گیلان غرب؛

بررسی صلاحیت ها مطابق مر قانون انجام و در موعد مقرر اعلام می شود

 بررسی صلاحیت ها مطابق مر قانون انجام و در موعد مقرر اعلام می شود
مطلع الفجر:رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان گیلان غرب از اخرین روند رسیدگی به صلاحیت کاندیداها خبر داد و گفت: بررسی صلاحیت‌ها در هیات نظارت بدون سوگیری سیاسی و مطابق با مر قانون در حال بررسی است.

حجت الاسلام رضایی در حاشیه نشست  هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان گیلان غرب در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجر  اظهارداشت: برابر جدول زمانبندی  و بر اساس چهارچوبه قانونی  نتیجه  تایید صلاحیت ها در  هیات نظارت  در حال بررسی است  و  با پایان این پروسه  در روز 1  اردیبهشت ماه به فرمانداری  نتیجه  اعلام خواهد شد .
 وی همچنین  برخی لیستهای منتشر شده در رسانه ها را کذب خواند و اعلام کرد  این لیست و تعداد اسامی کاندیداها  صرفا نتیجه گمانه زنی  منتشر کنندگان است که  لحاظ کردن این خروجی بر سرخط رسانها فارغ از نتیجه  اعلام نظر مراجع رسمی تایید صلاحیت ها   کاری خلاف قانون است .
  رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان گیلان غرب ابراز داشت: آبروی افراد برای هیات نظارت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شهروندان به هیات نظارت اعتماد داشته باشند چرا که همه مسئولان نسبت به خون‌شهدا و نظام احساس مسئولیت می‌کنند و برخلاف مصالح آن اقدام نخواهند کرد.
این مسئول اذعان کرد :  حقاًعملکرد هیات اجرایی در بررسی صلاحیت ها مطابق مرّقانون بوده است و احتمالا تفاوت قابل ملاحظه‌ای میان خروجی هیات نظارت و هیات اجرایی وجود نخواهد داشت.
حجت الاسلام رضایی  افزود: گاها ممکن است  افراد در خصوص برخی کاندیداها دیدگاه‌های شخصی داشته باشند اما در بررسی‌های هیات نظارت،‌ اظهار نظرهای شخصی وجاهت قانونی ندارد.
در انتخابات 29 اردیبهشت  در حوزه شوراهای اسلامی در بخش مرکزی 83 روستا، بخش گواور 51 روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات هستند و در حوزه شورای شهر گیلانغرب و سرمست نیز برای هرکدام 5 نفر انتخاب خواهند شد  

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد