سرویس: کرمانشاهکد خبر: 109958|14:43 - 1396/01/30
نسخه چاپی

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه خبر داد:

آغاز به کار مرحله دوم سامانه سهام عدالت برای ثبت شماره شبا بانکی

آغاز به کار مرحله دوم سامانه سهام عدالت برای ثبت شماره شبا بانکی
مطلع الفجر: مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه از آغاز به کار مرحله دوم سامانه سهام عدالت به منظور ثبت شماره شبا بانکی مشمولین خبر داد.

به گزارشمطلع الفجر،  علی محمدی، اظهار داشت: مرحله دوم ساماندهی سهام عدالت از امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین آغاز شده است و در این مرحله مشمولان با مراجعه به بانکها و موسسات مالی و اعتباری مورد تأئید بانک مرکزی باید شماره ۲۴ رقمی شبا بانکی خود را تهیه نموده و شماره مورد نظر را بدون حروف IR  در سامانه سهام عدالت به نشانی samanese.ir ثبت نمایند.

 

محمدی افزود: در این مرحله هر شخص باید به نام خود و نه به نام سرپرست خانوار حسابی نزد بانکها و موسسات ذکر شده داشته باشد تا در وقت مناسب، سود سهام فقط به حساب خود مشمولان واریز گردد.

 

وی اضافه کرد: که در کنار ثبت شماره شبا بانکی، از مشمولان شماره تلفن همراه دریافت خواهد شد  تا اینکه پس از بررسی شماره شبا و صحت یا سقم آن به مشمولان از طریق پیامک اطلاع رسانی شود.

 

محمدی همچنین افزود: چنانچه برای شخصی در خصوص صحیح یا غلط بودن شماره حساب پیامکی ارسال نشد می توان بعد از ۱۵ روز به سایت و صفحه خود مراجعه نموده و از صحت آن اطلاع یابد.

 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه تاکید کرد: تنها مرجع رسمی جهت ثبت شماره حساب سامانه سهام عدالت می باشد و به کلیه مشمولین سهام عدالت توصیه اکید نمود که در فرآیند اجرای طرح ساماندهی سهام عدالت و به ویژه در اجرای این مرحله به منظور افتتاح حساب، دریافت شماره شبا بانکی و درج و ثبت آن در سامانه سهام عدالت، از اعلام و یا معرفی هرگونه شماره حساب، شماره شبا بانکی و هر نوع اطلاعات هویتی و مشخصات شخصی و افشای سایر اطلاعات مالی و پولی خود به افراد ناشناس اعم از مراجعان حضوری به درب منازل یا از طریق تماس تلفنی و پیامک و یا در تعاملات فضا و شبکه های مجازی و اجتماعی و سایتهای اینترنتی و غیره جداً خودداری نمایند و مطمئن و آگاه باشند این مراجعات و تعاملات صرفاً با منظور و قصد سوء استفاده و کلاهبرداری اشخاص از آنان می باشد و سازمان خصوصی سازی هیچگونه تعامل حضوری، تلفنی و اینترنتی با مشمولان سهام عدالت یا سایر افراد نخواهد داشت.

 

محمدی در ادامه گفت: ضرورتی به تعجیل مشمولین برای مراجعه به شعب بانکها یا درج اطلاعات و شماره شبا بانکی در سامانه نمی باشد و درخواست می شود که مشمولین تدریجا و در زمان مناسب نسبت به اجرای این مرحله اقدام نمایند.

 

وی گفت: مشمولین می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و پاسخ سوالات احتمالی با مرکز پاسخگوئی تلفنی سهام عدالت به شماره ۸۳۳۳۸  مستقردر سازمان خصوصی سازی تماس حاصل فرمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد