کد خبر: 109728|13:44 - 1396/01/03
نسخه چاپی

شوک نوروزی بر بازار میوه؛

قیمت هر کیلو پرتقال در گیلان غرب از 7 هزارتومان گذشت/جای خالی نهادهای نظارتی در کنترل قیمتها

قیمت هر کیلو پرتقال در گیلان غرب از 7 هزارتومان گذشت/جای خالی نهادهای نظارتی در کنترل قیمتها
مطلع الفجر:با وجود سخن گفتن از عرضه میوه های تعدیل بارا و تامین میوه شب عیدمردم اما اکنون گرانی لجام گسیخته این میوه ها ،باعث نگرانی مردم شده است.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،در حالی که در آستانه سال جدید به منظور تعدیل قیمت و تامین میوه سال نو  مسئولان شهرستان گیلان غرب ازعرضه 40 تنی سیب و پرتقال سخن گفتندامااکنون لجام گسیختگی قیمت این میوه ها باعث نگرانی مردم شده است.

صبح امروز در بازار میوه فروشان گیلانغرب  قیمت پرتقال به بالای 7 هزار تومان رسید  و شوک بزرگی را به بازار میوه و نیازمندی های مردم  که به واسطه شلوغی ایام عید نوروز و تراکم رفت آمد و مهمانی ها  روزانه مجبور به خرید میوه هستند وارد کردف این در حالی است که قبل از عید همین پرتقال با همین کیفیت قیمت 3 هزار تومانی داشت.

 اگرعرضه میوه های تامین نیاز مردم در ایام عید مولفه تاثیر گذار در این میان برای تعدیل قیمتهای بازار هم به شمار می اید  امادر این بین  نهادهای نظارت کننده بر قیمتها ، نباید روند نظارتی خود را بی اهمیت گرفته و انرا امری سهوی به شمار اوردند .

 عملکرد ضعیف نهادهای نظارتی بر نحوه قیمت گذاریهای سلیقه ای در بازار عمومی  و میوه فروشای ها باعث لجام گسیختگی قیمتها و طبیعتا تقویت مجاری  امن برای منفعت طلبان و سودجویان و از سویی باعث نگرانی و نارضایتی مردم شهر می شود .

شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از 60 هزار نفر جمعیت و دارای دو بخش مرکزی و گواور است .

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد