کد خبر: 109727|11:14 - 1396/01/03
نسخه چاپی

یک روحانی؛

امروزمقوله اشتغال، تولید و اقتصاد مقاومتی همچنان جزء مباحث اولویت‌دار کشور است

 امروزمقوله اشتغال، تولید و اقتصاد مقاومتی همچنان جزء مباحث اولویت‌دار کشور است
مطلع الفجر:مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه گیلانغرب شعار سال 96 را نشانه بصیرت و اوج اشراف دقیق رهبر معظم انقلا ب دانست و گفت:امروز مقوله اشتغال، تولید و اقتصاد مقاومتی همچنان جزء مباحث اولویت‌دار کشوراست.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوب تیشه کنی در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر ، ضمن تبریک به مناسبت عید نوروز سال 1396 موضوع اقتصادو اشتغال و تولید را از مباحث اولویت دارو حائز اهمیت امروز کشور دانست واظهار کرد: مقام معظم رهبری سال 96 را سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" معرفی کرد،که این نامگذاری نشان می‌دهد بحث اشتغال، تولید و اقتصاد مقاومتی همچنان جزء مباحث اولویت‌دار کشور است.

وی  حرکت جهادی و متعهدانه را محقق کننده شعارسال دانست و تصریح کرد:نظربه شعاری که رهبر معظم انقلاب برای سال 96 برگزیدند در این سال باید تلاش در راستای ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی، زمینه سازی برای مصرف تولیدات داخلی و بالا بردن میزان اشتغال توسط دولتمردان با همکاری مردم بیشتر شود.

حجت الاسلام تیشه کنی همچنین ، معرفی  سال 96 از سوی رهبر معظم و با بصیرت انقلاب اسلامی ایران  با عنوان'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' را تبیین و تعیین یک راهبرد اصلی برای کشور عنوان واذعان کرد: در سال جدید که مزین به این شعار با ارزش و پر محتوی  است باید همه ارکان نظام برای تحقق شعار سال و شتاب اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال برای جوانان و حمایت از تولید ملی همراه و همگام باشند.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه گیلانغرب همه ما ایرانیان که فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر تلاش در راستای افزایش تولیدات داخلی، بهبود وضعیت اشتغال و گسترش الگوی اقتصاد مقاومتی را شنیده ایم باید برای تحقق آن نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

 وی گفت :توسعه و تعالی امر اقتصاد از حیث تولید و اشتغالزایی  یکی از دغدغه های امروز کشور و بلکه شهرهای کوچگ و بزرگ  ما به حساب می اید که برای برون رفت از چالش های اقتصادی باید در لوای توجه و اهتمام  امر اقتصاد مقاومتی و توجه به سرچشمه های اقتصادی داخلی با اتکا و اعتماد به داخل بسترهای تحقق شعار سال را فراهم کرد .

سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد