کد خبر: 109716|10:46 - 1395/12/28
نسخه چاپی

یک کارشناس فرهنگی ؛

گفتمان انقلابیگری در واقع گفتمان و اساس تکریم ارمانهای انقلاب است

  گفتمان انقلابیگری در واقع گفتمان  و اساس تکریم ارمانهای انقلاب است
مطلع الفجر:یک کارشناس فرهنگی گفت : گفتمان انقلابیگری در واقع گفتمان و اساس تکریم ارمانهای انقلاب و فرهنگ سازی برای صیانت از ارزشهای انقلابی منشعب از دین مبین اسلام است.

به گزارش مطلع الفجر، مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه گیلان غرب در گفتگویی اظهار داشت :گفتمان انقلابیگری ضروت تداوم و حفظ انقلاب است و به جهت ضرورت فرهنگ سازی برای  بسط فرهنگ متعالی انقلابی  صورت جدی باید در جامعه مطالبه و در صدد اجرای ان بر امد.

پرویز دارابی افزود:گفتمان انقلابیگری در شرایط حساس و فتنه گونه برعلیه جبهه اسلام، با محوریت انقلابی ملت ایران راهبردی حیاتی  و عمیق در برابر فتنه ها و چالشهای فرا روی نظام اسلامی است  و اصولا انقلاب با همراهی نام خود در هر عرصه ای تحول ایجاد می کند در بدو تولد انقلاب جهان حاکمیت دو قطبی را تجربه کرد.

 

وی افزود: تولد انقلاب فقط محدود به پیچیدن طومار حکومت ستم شاهی نشد وعمق نفوذ انقلاب و صدای رسای عدالتخواهی ان در طول 38 سال از عمر پر برکت خود در واقع فطرت آزادیخواهی و ظلم ستیزی را در هر وجدان انسان بیدار در هر نقطه این کره خاکی در نوردید و انقلاب اسلامی و انقلابیگری درس و مکتب ملتهادر برابر طاغوت گردید .

 

این کارشناس ا ابراز داشت:در برهه کنونی  بیداری اسلامی مصداق روشن  انقلاب شد اما رساندن انقلاب در این جایگاه با بهای سنگینی همراه بود تحمیل جنگ 8 ساله ، کوتاه نمودن دست گروهکها و معاندین نظام شهادت بسیاری از پایگاههای فکری و مجاهد اسلامی را به دنبال داشت واین هزینه سنگین انقلاب بود.

 وی اذعان کرد :اما با استقامت و استقلال طلبی ملت آزاده ایران را بر قلل پرافتخارمبارزات حق جویانه رسانداکنون با درک شرایط و وضعیت توسط دشمن از اینکه این روحیه و تربیت انقلابی در کانون خانواده صورت می گیرد و به جمع می رسدپیکان مبارزه و ستیز بر پیکر خانواده هاست وگزینش و ادامه این راهبرد مبارزاتی دشمن با خانوادها مستمر و مداوم خواهد بود.

دارابی یاد اور شد : چراکه که خانواده با ایفای نقش مهارتی خود در فرهنگ و اقتصاد برای کشور استقلال را به ارمغان می آورد پس ضرورت دارد تا بیش از پیش گفتمان و روحیه انقلابیگری در خانواده و جامعه تقویت شود و تحقق ان نه گفتن به خواست دشمن است.

 وی افزود:روحیه انقلابیگری در حوزه تربیتی  و خانواده این یعنی اطاعت نکردن از دشمن که همواره باید ساری و جاری باشد بی شک دشمن به دنبال گرفتن ارامش خانواده هاست و برهم زدن تعادل ارتباطی وروانی خانوادها نقشه راه اهریمن است.

 مسئول فرهنگی اجتماعی بسیج گیلان غرب اظهار کرد :متاسفانه در سالهای اخیر علی الرغم ارشادات و تذکرات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به نقشه دشمن و پیاده کردن سبک زندگی غربی - امریکایی به جای اسلامی ایرانی جامعه ما متاثر از خانوادها با گرایش به فیلمهای ماهوارهای و نیز شبکه های اجتماعی حرفه ای بر روی بانوان ،دختران و فرزندان هویداگردید.
http://matlaelfajr.ir/sites/default/files/fullimages/1395/09/22/img_8447.jpg

وی گفت : در یک نگاه می توان آسیبهای طلاق و اعتیاد به مواد مخدر و اینترنت و به دنبال ان بروز ناهنجاریهای اخلاقی را مصادیق روشن ان دانست.

دارابی  ابراز داشت: البته با مجاهدت و تلاش نیروهای انقلابی و روشنگری در سطح خانوادها بخصوص اکنون خانوادها بیش از پیش حساس تر شده و با نقشه خوانی بربر نامه دشمن راه را بر دشمن مسدود می نمایند و بدون شک ایجاد و تنوع در برنامه های مقابله و هجومی فرهنگی و ایجاد حس مسئولیت پذیری بیشتر در مسئولین می تواند راه حیاتی عجین شدن و پویایی فرهنگ اسلامی را بیش از پیش هموار نماید و این شدنی است.

 

این کارشناس فرهنگی تصریح کرد : استمرار بر اجرای کیفی و کمی برنامه ها روندی موثر و مقابله ایست و بسیج گیلان غرب هم در راستای ماموریتهای ارزشی بسیج  با آسیب شناسی فرهنگی و گسترده به دنبال محقق شدن ان می باشد ودر این راستا دهها برنامه کیفی از جمله اجرای برنامه هاو نشستهای بصیرتی و پیشگیری ،بومی محلی با رصد آسیبها،مناسبتی و ایام الله ِ4 مهر روزمقاومت گیلان غرب (روز شهرستان) یادواره های شهدا،اجرای اردوهای زیارتی معرفتی ،فضاسازی مناسب و بروز رسانی تابلوهای تبلغاتی ،ساخت تابلوهای بیلبوردی ،تدوین کتاب شهدا تبلیغاتی ،حضور در اجتماعات با اجرای برنامه های متنوع ،برگزاری محافل فرهنگی ،همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و برنامه های کانون فرهنگی ورزشی بسیج در راستای غنی سازی اوقات فراغت کلاسهای ورزشی ،خیاطی و مشاوره را در طول سال 95 برگزار نموده و بحمدلله با استقبال خوب  مردم مواجه شده است .

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد