کد خبر: 109372|08:28 - 1395/11/27
نسخه چاپی

تجری در تذکری شفاهی ؛

شاخص رشد گازرسانی در گیلانغرب پایین است

شاخص رشد گازرسانی در گیلانغرب پایین است
مطلع الفجر:نماینده مردم قصر شیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در خصوص پایین بودن شاخص رشد گازرسانی در گیلانغرب به وزیر نفت تذکر داد .

به گزارش مطلع الفجر به نقل از خانه ملت، فرهاد تجری در نشست علنی مجلس شورای اسلامی با تشکر از رئیس جمهور و هیأت دولت در خصوص تصمیم گرفته شده در رابطه با منطقه آزاد تجاری قصرشیرین با تذکر به وزرای امور خارجه و کشور در خصوص بازگشایی مرز خسروی گفت: این مرز باید به عنوان مرز بین‌المللی و رسمی و دارای زیرساخت‌های مناسب و روان برای تردد زوار عتبات عالیات باز شود.

نماینده مردم قصر شیرین ،گیلانغرب و سرپل ذهاب همچنین با تذکر به وزیر نفت در خصوص گازرسانی به حوزه روستایی شهرهای گیلانغرب و قصرشیرین، افزود: پایین بودن شاخص رشد گازرسانی به این مناطق به  تناسب شاخص کشوری نشان از ظلم مضاعف در حق شهروندان این شهرها است.

وی همچنین ضمن تشکر از وزیر راه و شهرسازی به دلیل تخصیص اعتبارات جدید در حوزه راه بین شهری و روکش جاده‌ها نسبت به تسریع در تکمیل راه‌آهن کرمانشاه و خسروی تذکر داد و خواهان توجه بیشتر به طرح مطالعاتی فرودگاه قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب به عنوان یکی از مصوبات سفر رهبری به این حوزه انتخابیه خود شد.

تجری همچنین با تذکر به وزیر نیرو در خصوص سامانه انتخاب آب گرمسیری و عدم استفاده و به کارگیری نیروهای منطقه با وجود آن که بالاترین رقم بیکاری به این منطقه تعلق می‌گیرد گفت: متأسفانه شاغلین عمدتا غیربومی هستند و این موضوع برای مردم منطقه مشکلات عدیده‌ای ایجاد کرده است.

عضو کمیسیون اصل90 مجلس به وزرای آموزش و پرورش و وزارت دفاع در خصوص صدور گواهی اعتبار ایثارگری برای فرهنگیان و پرسنل اداری که در زمان دفاع مقدس در حوزه مناطق جنگی مشغول به کار بودند تذکر داد./

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد