کد خبر: 109161|21:48 - 1395/11/13
نسخه چاپی

امام جمعه گیلان غرب در گفتگو با مطلع الفجر:

پیام پیروزی انقلاب اسلامی؛عزت آفرینی برای ملت ایران و تبلور موج استکبار ستیزی بود/ما سرباز کوچک انقلاب و فدایی رهبریم

پیام پیروزی انقلاب اسلامی؛عزت آفرینی برای ملت ایران و تبلور موج استکبار ستیزی بود/ما سرباز کوچک انقلاب و فدایی رهبریم
مطلع الفجر: امام جمعه گیلانغرب گفت:پیام پیروزی انقلاب اسلامی؛عزت آفرینی برای ملت انقلابی بود که از ظلم و بیداد ظاغوت به تنگ آمده بودند.

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،حجت الاسلام محمد طه مهری در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجر، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت :انقلاب اسلامى فراز و نشيب‌هاى بسيار و تهديدها و در مقابل فرصت‌هاى زيادى در مقابل خود ديده است،اما ظرفيت‌هاى بالاى اين حركت الهى، اين توانمندى را به آن مى‌دهد تا بتواند تهديدهاى پيشرو را به فرصت تبديل كند.

وی تصریح نمود:يكى از بهترين راهكار جهت خنثى‌سازى تهديدات، استفاده مناسب از فرصت‌ها و يكى از بهترين فرصت‌ها جهت زنده نگه داشتن و انتقال مفاهيم انقلاب اسلامى، بزرگداشت ايام الله دهه فجر مى‌باشد.

حجت الاسلام مهری افرود:اين دهه به‌عنوان يكى از مناسبت‌هاى ملى - مذهبى ما ظرفيت‌هاى بالقوه‌اى دارد كه مى‌توان با برنامه‌ريزى خوب و مناسب ضمن بالفعل رساندن آن ظرفيت‌ها بهترين بهره را نيز جهت تحقق آرمان‌هاى انقلاب از اين دهه انجام داد.

وی ابراز داشت:يادآورى و ارج نهادن به رويدادهاى بزرگ تاريخى در عرصه بين‌المللى، و داخلى و از نظر عرف بين‌المللى امرى ممدوح و پسنديده است و به‌نوعى بزرگداشت و يادآورى امرى ضرورى و به‌عنوان افتخار مطرح مى‌شود.

امام جمعه گیلانغرب در ادامه به نقش محوری سکان دار انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی.ره. در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت :مردم به ستوه امده از ظلم و اختناق رژیم طاغوت به ندای رهبر و امام خود لبیک گفتند و با تحمل رنجهایی که بر انقلابیون رفت حکومت جمهوری اسلامی را تثبیت نمودند و عزت و کرامت پایمال شده را ملت ایران باز گرداندند .

وی افزود:مردم هدفشان از انقلاب و قیام به رهبری امام خمینی (ره)،آب و نان و مباحث اقتصادی نبودبلکه انها دغدغه دین ، فرهنگ و اعتقادشان را داشتند و اعتقاد عموم مردم بر این بود که در یک کشور اسلامی حکومتی مقید به اسلام و اعتقادات اسلامی باید بربرقرار باشد .

حجت الاسلام مهری به دستاوردهای انقلاب اسلامی در دو برهه قبل و بعد از جنگ اشاره کرد و گفت :اگر بدون هیچ تعصبی دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی را در طول چند دهه گذشته با قبل انقلاب مقایسه کنید خواهیم دید که علی رغم 8 سال جنگ وبا وجود اینهمه تحریمهای ظالمانه امریکا و غرب و سوای شعارهای دولت هایی که وجود داشته اند ؛ اکنون با پیشرفتهای چشمگیری در همه عرصه از تعالی علوم فناوری تا دانش بنیادنی ، هسته و تکمیل زیر ساختهای رفاهی مردم و جایگاه عزتمند و تاثیر گذار برون مرزی در منطقه و جهان مواجه هستیم .

در این گفتگو امام جمعه گیلان غرب در پاسخ به این سوال خبرنگار مطلع الفجر که؛ در زمان انقلاب کجا بودید؟اظهار داشت:باتوجه به اقتضای سن ،توفیق حضور در میدان تظاهرات انقلاب را نداشته ام اما قطعا و یقینا ما هم جدای از این مردم و شاکله انقلابی ملت نیستیم و اگر در ان زمان در بطن انقلاب بودیم به مانند مردم آنچه تکلیف بود انجام میدادیم چرا که علاقمند به امام شهدا ، رهبری و انقلاب هستم .

وی ابراز داشت :اکنون هم مانند یک سربازکوچک در خدمت نظام و انقلابیم و هرفصلی نیاز به هر خدمتی باشد خود را فدایی امام رهبری و ارمانهای انقلاب خواهیم کرد و از هیچ خدمتی دریغ نمی کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد