کد خبر: 108977|13:48 - 1395/11/04
نسخه چاپی

متن سخنرانی ترامپ را مشاورانش نوشته بودند

 

 
بسیاری از بخش‌های متن سخنرانی مراسم تحلیف دونالد ترامپ توسط خود وی نوشته نشده بود و دو تن از مشاوران ارشدش این کار را انجام دادند.
امتیاز خبر:18از100تعداد رای دهندگان851
خبرگزاری ایسنا: بسیاری از بخش‌های متن سخنرانی مراسم تحلیف دونالد ترامپ توسط خود وی نوشته نشده بود و دو تن از مشاوران ارشدش این کار را انجام دادند.

و روز پس از مراسم تحلیف، ترامپ تصویری از خودش را در توییتر منتشر کرد که نشان می‌داد سه هفته پیش از مراسم تحلیف دارد متن سخنرانی خودش را می نویسد.

اما یکی از مقام‌های کاخ سفید گفته که اکثر بخش‌های متن سخنرانی ترامپ توسط "استفان میلر" و "استیو بانون"، دو تن از مشاوران ارشد ترامپ نوشته شده است.

در جریان کمپین ترامپ، میلر سخنرانی‌های زیادی را برایش نوشت و ماه گذشته میلادی نیز، پایگاه خبری "پولیتیکو" گزارش داد که میلر به عنوان مشاور ارشد در امور سیاستگذاری مسئول خطابه ترامپ در جریان مراسم تحلیف است.

بانون به عنوان مشاور ارشد و استراتژیست به وال استریت ژورنال گفت: فکر نمی‌کنم از زمان اندرو جکسون چنین خطابه‌ای داشته‌ایم. این سخنرانی کاملا نشان دهنده "میهن پرستی" است و در آن به اولویت‌های اولیه جنبش پوپولیست و ناسیونالیست ترامپ اشاره شده است.

همچنین گزارش شده که این سخنرانی از سخنرانی جیمی کارتر در سال ۱۹۷۷ کوتاهتر بوده و مدت زمان مراسم تحلیف ترامپ نیمی از مراسم‌های تحلیف اخیر بوده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد