کد خبر: 108962|16:40 - 1395/11/02
نسخه چاپی

گزارش؛

ابراز همدردی مردم گیلانغرب با خانواده آتش نشانان شهید پلاسکو تهران+ تصاویر

ابراز همدردی مردم گیلانغرب با خانواده آتش نشانان شهید پلاسکو تهران+ تصاویر
مطلع الفجر:مردم گیلانغرب با حضور در مقابل مقر آتش نشانان این شهر با خانواده آتش نشانان شهید ساختمان پلاسکو تهران ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ؛ مردم  شهر گیلانغرب بعد ظهر امروز  با تجمع در مقابل مقر  آتش نشانی این شهر ، با خانواده بزرگ آتش نشانی ابراز همدردی کردند.

اقشار مختلف مردم با حضور در اجتماع پرشوری که به همت شهرداری و شورای شهر گیلانغرب برگزار شده بود  با خانواده آتش نشانانی که جان خود را برای مهار شعله‌های پلاسکو از دست دادند، ابراز همدردی کرد و این ضایعه بزرگ و غمبار را به آنان تسلیت گفتند.

 در این مراسم   که با حضور اکثریت مسئولان شهر گیلانغرب  از جمله امام جمعه ، بخشدار ، فرمانده نیروی انتظامی ،رییس کمیته امداد و رییس اداره تبلیغات اسلامی  برگزار شد ؛ رییس شورای اسلامی  شهر گیلانغرب  ضمن تسلیت ضایعه بزرگ  پلاسکو اظهار داشت : ایثارگری و جانفشانی شهدای پلاسکو درسهای زیادی را به ما اموخت  و ما هم امروز با حضور در این مکان نهایت همدردی و تسلیت خود را به خانواده شهدا این حادثه دردناک  ابراز می داریم.

در ادامه مراسم مداح برجسته گیلانغرب حسین مشکینی با مداحی خود در وصف شهدای آتشنشان حادثه پلاسکو ،فضایی خاص را بر این ایین جاری کرد .
لازم به ذکر است، ساختمان 54 ساله پلاسکو تهران صبح روز پنج شنبه دچار حریق شد و به رغم تلاش نیروهای آتش نشانی و امدادی ساعت 11 و 30 دقیقه کاملا ریزش کرد.

متاسفانه در این حادثه تعدادی از نیروهای امدادی، آتش نشان و ... بر اثر ریزش ساختمان 15 طبقه پلاسکو به شهادت رسیدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد