سرویس: کرمانشاهکد خبر: 108885|14:57 - 1395/10/26
نسخه چاپی

رشادت فرمانداری گیلان غرب در تکذیب آنچکه دولت نتوانست تکذیب کند/ جوابیه مضحک به خبر مرصادنیوز

رشادت فرمانداری گیلان غرب در تکذیب آنچکه دولت نتوانست تکذیب کند/ جوابیه مضحک به خبر مرصادنیوز
مطلع الفجر:روابط عمومی فرمانداری شهرستان گیلان غرب بی خبر از همه جا اقدام به تکذیب خبر مرصادنیوز کرده است.
به گزارش مطلع الفجر به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصادچندی پیش خبری در خصوص مطالبات رانندگان اتوبوس گیلانغربی از دولت به خاطر اعزام افراد برای استقبال از رییس جمهور منتشر شد (اینجا بخوانید) که فرمانداری گیلان غرب آن را تکذیب کرده است. توضیحات زیر در اینباره قابل توجه است.

 

۱. فرمانداری گیلان غرب اعلام کرده مدیر پایانه های این شهرستان اظهاراتش را تکذیب کرده است.فایل صوتی اظهارات حشمتی مدیر پایانه ی گیلان غرب درباره مطالبات رانندگان اتوبوس و قول فرماندار برای پرداخت آن موجود است که در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

 

۲. فرمانداری گیلان غرب به قرارداد با اتوبوس رانی اشاره کرده و گفته این قرار داد با نام ستاد مردمی است!

 

 اولا این اعترافی ناشیانه به هزینه های سفر رییس جمهور است که تا کنون هیچ نهادی رسما آن را تایید نکرده بود و می توان به عنوان اولین اذعان در گزارشهای بعدی روی آن کار کرد.

 

ثانیا پیشتر مرصادنیوز فایل صوتی نمایندگان ویژه ریاست جمهوری را منتشر کرد که در فرمانداری کرمانشاه به مسئولین توصیه می کردند تمام هزینه ها دولتی و از بیت المال است اما شما باید از نام "ستادمردمی استقبال" استفاده کنید. جوابیه فرمانداری نشان از عقب ماندن این مجموعه از اخبار گذشته است (اینجا بخوانید)

 

خبری که طی آن ماموران ویژه نهاد ریاست جمهوری با مرصادنیوز تماس گرفتند و اظهاراتی ملتمسانه برای حذف آن داشتند که تا کنون اخلاقا از انتشار آن خودداری شده است.

 

با توجه به اقدام روابط عمومی فرمانداری در توهین به ادراک و فهم عمومی و کذب گویی روشن، مرصاد نیوز این صوت را نیز منتشر خواهد کرد که مسئولیت آن متوجه اقدام غیر اخلاقی فرمانداری گیلان غرب در کتمان حقایق است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد