کد خبر: 108712|12:15 - 1395/10/08
نسخه چاپی

حجت الاسلام رضایی؛

فتنه 88 حرکتی خصمانه از سوی دشمنان بر ضد انقلاب و دین بود

فتنه 88 حرکتی خصمانه از سوی دشمنان بر ضد انقلاب و دین بود
مطلع الفجر:رییس اداره تبلیغات اسلامی گیلان غرب گفت :فتنه 88 حرکت خصمانه و ساختار شکنانه علیه نظام و ضد دین بود و نشان داد که انقلاب اسلامی و ملت ایران ، دشمنان زیادی را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا رضایی در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجر ،حماسه 9 دی را  روز بصیرت ملت و تجدید عهد با ولایت فقیه عنوان کرد و اظهار داشت :فتنه 88 حرکت خصمانه  و ساختیار شکنانه  علیه  نظام و ضد دین بود و نشان داد که   از انقلاب اسلامی و ملت ایران ، دشمنان زیادی دارد .

 

وی تصریح کرد:با حماسه خودجوش مردمی در 9 دی و  تبلور تجدید عهد و میثاق انقلابی ملت ، دشمن به این نتیجه رسید که مردم پیرو خط رهبری و ولایت هستند و در همه حال  به حمایت از ارمانهای انقلابی و نظام در صحنه حضور پیدا می کنند.

 

رییس اداره  تبلیغات  اسلامی گیلان غرب  جنبه مردمی بودن حماسه 9 دی را یاد آور شد و اذعان کرد :در روز بصیرت ملت بیدار و با بصیرت  ایران اسلامی  در مقابله با فتنه، به پا خواستند ودر سراسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زند.

وی ابراز داشت :حماسه 9 دی  و حضور با بصیرت مردم  این مهم را مسلم و مسجل کرد که ملت  در حمایت از ارمانهای انقلاب  ،بیدارو هوشیارند.

حجت الاسلام رضایی گفت :حماسه بیاد ماندنی  و یوم الله  9  دی حرکتی  انقلابی برگرفته از نهضت عاشورا و نهضت امام خمینی (ره) بودو این حرکت ارزشی  در تاریخ ماندگار شد تا به دشمنان ولایت و امامت بفهماند که چشم طمع به ایران ولایتمدار نداشته باشند.

 وی تصریح کرد : روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) ، رهبر فرزانه و انقلاب اسلامی است.

 

رئیس اداره تبلیغات گیلانغرب افزود: روز بصیرت ،روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند و به حول و قوه الهی فردا نیز مردم با بصیرت و انقلابی  ایران اسلامی  خصوصا دومین شهر مقاوم کشور  با حضور پر شور خود در مراسم گرامی داشت 9 دی یک بار دیگر بصیرت  و تجدید عهد خود را با ارمانهای انقلاب به منصه ظهور خواهند نشاند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد