سرویس: کرمانشاهکد خبر: 108255|13:55 - 1395/09/16
نسخه چاپی

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه مطرح کرد:

معرفی کتاب‌فروشی برتر طرح«پاییزه کتاب» درکرمانشاه/کسب رتبه ۷ کشور

 معرفی کتاب‌فروشی برتر طرح«پاییزه کتاب» درکرمانشاه/کسب رتبه ۷ کشور
مطلع الفجر:سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه از معرفی«کتاب شهر» از کرمانشاه به عنوان یکی از پرفروشترین کتابفروشی های کشور در طرح«پاییزه کتاب» خبر داد.

به گزارشمطلع الفجر، پیمان جسری از معرفی پرفروشترین کتابفروشی های کشور در طرح «پاییزه کتاب» خبر داد و گفت: طی این طرح «کتاب شهر» از کرمانشاه به عنوان یکی از پرفروش ترین کتابفروشی های کشور در طرح پاییزه کتاب معرفی شد.

 

وی افزود: کتابفروشی «کتاب شهر» توانست در این طرح و در بین ۶۷۴ کتابفروشی فعال در طرح «پاییزه کتاب» رتبه هفتم را به خود اختصاص دهد.

 

سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  تصریح کرد: طرح پاییزه کتاب از ۲۴ آبان شروع شده و تا ۲۴ آذر ماه ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد : در این طرح مجموعا ۶۷۴ کتابفروشی از سراسر کشور ثبت نام کرده اند که ۱۳ کتاب فروشی فعال از استان کرمانشاه در این طرح حضور دارند.

 

جسری ادامه داد: در طرح «پاییزه کتاب» ۱۱ کتاب فروشی از شهر کرمانشاه و ۲ کتابفروشی از شهرهای پاوه و هرسین ثبت نام کرده اند.

 

وی گفت: کتاب فروشی های آذرستان کتاب با مدیریت مهدی عظیمی، باغ کتاب با مدیریت سعید شرافتی زنگنه، خانه کتاب با مدیریت آرش بیدل، دانشمند با مدیریت هانا کمانگرپور و کتابفروشی مجتبی با مدیریت شاهرخ یزدانی از جمله کتابفروشی های کرمانشاه هستند که در این طرح شرکت کرده اند.

 

سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، از کتابفروشی های پاتوق کتاب با مدیریت علی صفدری، کتاب شهر با مدیریت سیده فریبا جمشیدی، کتابفروشی فرهنگ با مدیریت تهمورث رستمی و کتابسرای حافظ با مدیریت سعید شرافتی زنگنه به عنوان دیگر کتابفروشی های شرکت کننده در این طرح یاد کرد.

 

وی افزود: کتابسرای حکایت قلم با مدیریت علیرضا مردانپور، کتابفروشی احسان با مدیریت محمد نعیم حسام الدینی، بامداد با مدیریت ناهید زارعی از هرسین و کتابفروشی روجیار با مدیریت مسلم حسنی از پاوه نیز کتابفروشی هایی دیگری هستند که در طرح پاییزه کتاب شرکت کردند.

 

جسری یادآور شد: خوشبختانه در طرح تابستانه کتاب، استان کرمانشاه از استان های موفق بود و توانست در جایگاه مناسبی در سطح کشور قرار گیرد و هم اکنون نیز در بین ۶۷۴ کتابفروشی کشور کتابفروشی کتاب  شهر  رتبه هفتم را از نظر تعداد فروش کتاب به خود اختصاص داده است.

 

وی افزود : با توجه به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمانشاه در ۲۴ آبان ماه و همزمانی طرح پاییزه با نمایشگاه انتظار داشتیم که طرح پاییزه با کاهش استقبال مواجه شود، اما واقعیت به گونه ای دیگر بود و شاهد استقبال علاقمندان به کتاب از طرح پاییزه کتاب هستیم.

 

سرپرست معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود : در برنامه ای ویژه از همه کتابفروشی های مشارکت کننده در طرح پاییزه کتاب تجلیل خواهیم کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد