سرویس: کرمانشاهکد خبر: 108253|13:51 - 1395/09/16
نسخه چاپی

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه مطرح کرد:

۴۲۲ مددجوی کرمانشاهی هفته وحدت امسال راهی خانه بخت می شوند

 ۴۲۲ مددجوی کرمانشاهی هفته وحدت امسال راهی خانه بخت می شوند
مطلع الفجر: معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: در راستای حمایت از سنت حسنه ازدواج، ۴۲۲ مددجوی کرمانشاهی هفته وحدت امسال راهی خانه بخت می‌شود.

 

 

 

به گزارشمطلع الفجر، کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور ترویج و نهادینه کردن سنت حسنه ازدواج در میان خانواده های تحت حمایت به نوعروسان، پسران و بانوان تحت حمایت این نهاد کمک هزینه ازدواج اعطا می کند.

 

کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه سقف کمک هزینه های ازدواج پرداختی به مزدوجین۲۰ میلیون ریال است، گفت: نوعروسان و بانوان مددجو از کمک هزینه خرید جهیزیه  ۲۰میلیون ریالی و پسران تحت حمایت از هدیه ازدواج ۱۰ میلیون ریالی بهره مند می شوند.

 

وی با یادآوری اینکه امسال در ۱۰ مرحله کمک هزینه ازدواج به جوانان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمند در استان پرداخت شده، تصریح کرد: امسال بیش از ۴۳ میلیارد ریال  به ازدواج جوانان مددجو در استان اختصاص داده شده که از این میزان  ۳۸ میلیارد و ۴۵ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات دولتی و ۵ میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال نیزاز سهم صدقات مردمی تامین شده است.

 

معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جشن ازدواج ۴۲۲ جوان نیازمند در روزهای دوازدهم لغایت هفدم ربیع الاول مصادف با هفته وحدت، گفت: کمیته امداد نزدیک به هفت میلیارد ریال اعتبار نیز برای ازدواج این تعداد از جوانان مددجو اختصاص داده است.

 

رحمتی پور، با بیان اینکه برگزاری جشن ازدواج مددجویان در آستانه ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) در ۱۶ شهرستان و بخش استان کرمانشاه برگزار می شود، اظهار کرد: طی این هفته مبارک ۲۶۰ نوعروس، ۱۵ بانو و ۱۴۷ پسر تحت حمایت با بهره مندی از کمک هزینه های ازدواج راهی خانه بخت می شوند.

 

وی یادآور شد: هم اکنون برخی از جوانان مزدوج تحت حمایت در استان کرمانشاه در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج برای شروع زندگی هستند که امید می رود خیران همچون گذشته یاری رسان این نهاد برای ازدواج مددجویان باشند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد