کد خبر: 108215|11:08 - 1395/09/15
نسخه چاپی

مدیر حوزه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب؛

تقریب، وحدت و انسجام بین مذاهب راهبرد مقابله با توطئه دشمنان است+ عکس

تقریب، وحدت و انسجام بین مذاهب راهبرد مقابله با توطئه دشمنان است+ عکس
مطلع الفجر:مدیر حوزه علمیه مطلع الفجر گفت : تقریب وحدت و انسجام بین مذاهب و افزایش بصیرت راهکار مقابله با توطئه های دشمنان است .

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر ،حجت الاسلام و المسلمین سید سیف اله موسوی در همایش شهرستانی مشترک ائمه جمعه، جماعات، فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج و هیات امنای مساجد اظهار داشت:در طول تاریخ همواره مبارزه بین جبهه حق و باطل وجود داشته است و تقابل این دو جریان  همواره باقی خواهد بود.


 

این روحانی ابراز داشت : ایجاد شکاف و اختلاف بین مذاهب و اقوام همواره یکی از  دست مایه های خصوصت افرینی بد خواهان بوده و  دشمن در این راه همیشه  به دنبال ایجاد اختلاف بین مذاهب و قومیت هاست.

حجت الاسلام موسوی به نقش محوری  روحانیت و مساجد به عنوان پایگاههای دینی  اشاره کرد و افزود:به راستی که  نقش مساجد به عنوان بزرگترین پایگاه اجتماعی مسلمانان برای مقابله با دسایس سازمان یافته دشمنان انکارناپذیر استو در این وادی  روحانیان و ائمه جمعه و جماعات نیز در تنویر افکار عمومی و ایجاد وحدت و انسجام در بین اقشار مختلف مردم برای مقابله با توطئه های دشمنان نقش بسیار مهم و موثری بر عهده دارند.

*ضرورت استفاده از ظرفیت مساجد و پایگاه های بسیج در مسیر تحقق منویات  رهبر معظم انقلاب
 در ابتدای این مراسم  جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب ابراز داشت: همیاری ،همکاری و تعامل  دو قشر روحانیت و بسیج  در کنار هم  و در بسترهای دینی و مذهبی مانند مساجد همواره میتواند به شکل گیری شخصیتهای انقلابی ،دینی و دلسوز بیانجامد .

سرگرد پاسدار کامران هزارخانی تصریح کرد :حقیقتاًکانون معنوی  مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج با محوریت روحانیت از ظرفیت بسیار عظیمی برخوردارند.


وی با تاکید بر استفاده حد اکثری از ظرفیت معنوی موجود در بسیج و مساجد  اذعان کرد : از ظرفیت های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج باید برای تحقق منویات رهبر معظم و پیشبرد اهداف والای انقلاب استفاده کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد