کد خبر: 107075|13:27 - 1395/08/04
نسخه چاپی

یک مسئول ؛

بررسی آسیب های فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و ماهواره درواقع از مصادیق مقابله با نفوذ دشمن است

 بررسی آسیب های فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و ماهواره درواقع از مصادیق مقابله با نفوذ دشمن است
مطلع الفجر:مسئول حراست اموزش و پرورش بخش گواور گفت :شعار امسال هفته پدافند غیرعامل " مصون سازی کشور با عمل انقلابی، جهاد کبیر و مقابله با نفوذ دشمن" است و در این راستا آسیب شناسی فضای مجازی به عنوان مصادیق ترفندهای دشمنان را نباید از یاد برد .

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،مسئول حراست آموزش و پرورش بخش گواور  در نشست  پندافند غیر عامل که با حضور دانش اموزان و در مدرسه زینب کبری .س. شهر سرمست برگزار شد به اهمیت توجه به مقوله پدافند غیر عامل  اشاره کرد و اظهار داشت: در واقع  هدف از پدافند غیرعامل را سلامت و امنیت آحاد جامعه است ودر راستای تحقق این امر، پدافند غیرعامل در قالب هرگونه اقدام غیرمسلحانه که قدرت بازدارندگی را افزایش و آسیب پذیری را کاهش می دهد بطوریکه مردم بتوانند فعالیت روزمره خود را انجام دهند، عمل می کند.

 

ماشاالله شریفی تصریح داشت: در بیانی ساده و در عین حال جامع باید چنین عنوان کرد که  پدافند غیر عامل به این معنا است که اخلالی در روند انجام کار جامعه اتفاق نیفتد، کارها روند عادی و طبیعی خود را داشته باشد و پایداری ملی ارتقاء یابد و درصورتی که بحرانی ایجاد شود پدافند غیر عامل در مدیریت آن بحران تسهیل ایجاد خواهدکرد.


 وی در ادامه به اهمیت مقابله با جنگ نرم دشمن پرداخت و یاداور شد: به لحاظ اهمیت مقابله با نقشه و ترفندهای ضد فرهنگی دشمن و تلاش بی وقفه  بدخواهان ،باید همواره با اگاهی بخشی  در صدد ارتقا دانش رسانه های و بصیرت افزایی دینی و فرهنگی در بین اقشار مختلف جامعه و خصوصا جوانان باشیم .


شریفی ابراز داشت:امروز با وجود شبکه های اجتماعی متنوع وهمچنین  وفور شبکه های ماهواره ای بیش از پیش جوانان و نوجوانان ما در معرض خطر  اسیب های این حوزه قرار دارند  و  در سایه بهره گیری از اگاهی بخشی های موثر و همچنین توسل به آموزه های دینی و اخلاقی میتوان راه نفوذ و آسیب پذیری در برابر برنامه های دشمن را اتخاذ کرد .


مسئول حراست اموزش و پرورش بخش گواور خطاب به دانش اموزان گفت: شما امرور باید وقت خود را صرف تزکیه و دانش اندوزی کنید چرا که شما ذخایر علمی و گنجینه های پیشرفت و اعتلای اینده کشور محسوب میشوید و دشمن برای به پیشرفت نرسیدن شما  وممانعت از نیل به قله های عزت و سربلندی این کشور نقشه های شومی را در همه زمینه های فرهنگی  و اجتماعی در دستور کار گذاشته است .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد