کد خبر: 107068|11:54 - 1395/08/02
نسخه چاپی

کارگروه اشتغال انجام شد؛

تصویب 41 طرح درکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گیلانغرب/ تشکیل هسته نظارت بر اجرای طرحهای اشتغالزایی

تصویب 41 طرح درکارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گیلانغرب/ تشکیل هسته نظارت بر اجرای طرحهای اشتغالزایی
مطلع الفجر:در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گیلانغرب امروز 41 طرح با اعتبار 18 میلیارد ریال تصویب شد.

 به گزارش خبرنگارمطلع الفجر،در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری  شهرستان گیلانغرب  در سالن جلسات فرمانداری ،امروز41طرح با اعتبار18 میلیارد ریال تصویب شد.

فرماندار شهرستان گیلانغرب در این جلسه اظهار داشت: این طرحها در بخش های کشاورزی، دامپروری، خدماتی ، ایجاد مراکز عرضه  لوازم خانگی، آرایشی و اصلاح باغات  با اشتغالزایی 51 نفر است.

کرم محمدی افزود: 20 میلیارد ریال  تسهیلات هم برای اجرای طرحهای خود اشتغالی از طریق صندوق کار آفرینی امید در راستای مصوبات سفر دولت به استان کرمانشاه به این شهرستان  اختصاص و ابلاغ یافته است .

وی  تصریح کرد:در حوزه اجرای طرحهای اشتغالزایی در این شهرستان طی یکسال گذشته  130 میلیارد ریال تسهیلات بانکی مصوب شده و از این مبلغ بیش از 100میلیارد ریال آن توسط 10 بانک عامل پرداخت گردیده است و 618 طرح به بهره برداری رسیده اند  که صندوق کارآفرینی امید و بانکهای کشاورزی و ملت بیشترین عملکرد پرداختی را داشته اند.

محمدی ابراز داشت:تحقق اشتغال سال 94 در بخش جذب  و اشتغال توسط دستگاههای اجرایی سهم شهرستان 1500  نفر بوده است که تاکنون 84درصد آن محقق شده است و از سهم تعهد سالجاری نیز تاکنون 192 فرصت شغلی توسط دستگاههای اجرایی  محقق شده است.

*تشکیل هسته نظارت بر اجرای طرحهای اشتغالزایی

این مسئول گفت :عمده ترین این طرحها در بخش های کشاورزی ،دامپروری ، خدماتی و صنعت باتوجه به پتانسیل های موجود شهرستان بوده است.

فرماندار همچنین از تشکیل هسته نظارت بر اجرای طرحها خبرداد و ابراز نمود: بمنظور رصد اقدامات انجام گرفته هسته نظارت متشکل از دستگاههای نظارتی مرتبط تشکیل گردیده است و چگونگی ایجاد و بهره برداری طرحها را کنترل و رصد خواهند نمود.

http://www.ostan-ks.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=c3a3ad73-de60-41e3-b6ff-d9337baa1045

وی  در ادامه  از مشارکت بالای مردم شهرستان گیلانغرب در ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس ومسکن که با 122 درصد مشارکت نسبت به هدف تعیین شده رتبه اول استان را ذدر بین شهرستانها برای گیلانغرب درپی داشت قدردانی نمود و از همکاری همه دستگاههای  اداری و کارکنان ادارات شهرستان در تحقق این امر تشکر نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد