سرویس: کرمانشاهکد خبر: 107063|13:06 - 1395/08/02
نسخه چاپی

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:

راه های استان کرمانشاه برای تردد زائران اربعین ایمن تر می شوند

 راه های استان کرمانشاه برای تردد زائران اربعین ایمن تر می شوند
مطلع الفجر: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: محورهای مواصلاتی استان که پیش بینی می شود پذیرای حجم بیشتری از زائران اربعین حسینی باشد، ایمن سازی می شوند.
 
 
 

به گزارشمطلع الفجر؛ سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: با همکاری پلیس راه و راهداری استان از ماه گذشته تیمی کارشناسی متشکل از نمایندگان دو ارگان برای بازبینی فنی محورهای مورد نظر اعزام شده اند.

 

وی افزود: در این بازدیدها تعداد ۸۸ مورد نقص هندسی و کمبود تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی با دو رویکرد پیشگیری از وقوع حوادث به ویژه در ترددهای شبانه و رویکرد کاهش شدت این حوادث شناسایی شده اند که با ارائه راهکارهای کم هزینه و کوتاه مدت برای رفع نقص به سازمان های مربوطه گزارش شده است.

 

سرهنگ شیری گفت: جاده های استان کرمانشاه در انتهای دور رفت و ابتدای دور بازگشت  ترددها به سمت مرز مهران است و پیش بینی می کنیم، خستگی و خواب آلودگی و عجله و شتاب رانندگان به سایر علل وقوع حوادث افزوده شود، که پیشگیری از این امر نیازمند انجام تبلیغات میدانی و ایجاد ایستگاهها و توقفگاههای موقت بین راهی است و از همه ارگان ها درخواست داریم تا مدت باقیمانده پلیس راه استان را در این زمینه یاری کنند.

 

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: ایمنی مورد انتظار و مورد نیاز در تردد زائران اربعین فقط محدود به رفع نواقص راهها نیست، بلکه همه ارگانها و نهادهای خدمان رسان شامل پلیس، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی شهرها، راهداری و ... لازم است برای واکنش سریع و امداد رسانی در برابر حوادث رانندگی، ریزش کوه، انسداد تونلها، پلها و معابر، بارش برف و یخبندان در راه ها آمادگی داشته باشند.

 

این مسئول انتظامی در پایان گفت: برای ارائه خدمات مطلوب به زائران هماهنگی، تمرکز و وحدت در تصمیم گیری اساس کار است، که رسیدن به آن نیازمند تمرین و تفاهم قبلی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد