کد خبر: 107052|12:35 - 1395/08/02
نسخه چاپی

نطق جالب نماینده زن مجلس

 
نماینده مردم مبارکه پیش از شروع نطقش، از آنجا که قطع تریبون ناطقان دیگر از سوی پزشکیان را بخاطر طولانی شدن نطق دیده بود،‌ خطاب به نائب رئیس مجلس گفت که«هوای من را داشته‌ باشید.»
امتیاز خبر:18از100تعداد رای دهندگان52
خبرآنلاین: نماینده مردم مبارکه پیش از شروع نطقش، از آنجا که قطع تریبون ناطقان دیگر از سوی پزشکیان را بخاطر طولانی شدن نطق دیده بود،‌ خطاب به نائب رئیس مجلس گفت که«هوای من را داشته‌ باشید.»

 زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس دهم، در جلسه علني يكشنبه-2 آبان- مجلس، زماني كه براي نطق ميان دستورش پشت تريبون رفته بود، پيش از شروع نطقش خطاب به چند تن از نمايندگان مجلس گفت: آقاي رنجبرزاده مراقب باشيد. آقاي محجوب سفارش كنيد. آقاي پزشكيان هواي من را داشته باشيد.

در بخش ديگري از زمان نطق‌هاي مجلس نيز نوبت به حسن خجسته رئيس تحقيق و تفحص از بنياد شهيد رسيد. او با تأكيد بر نظارت مجلس بر ساير نهادها و تحقيق و تفحص از بنياد شهيد،‌ اظهار كرد: 500 ميليارد تومان از بيمه دي كلاهبرداري كردند به دبي بردند، كه اين مبلغ را با كمك مجلس بازگردانديم و اين از قدرت مجلس است.

اين نماينده مجلس دهم گفت: در صندوق ذخيره فرهنگيان 90 درصد تسهيلات متعلق  به 30 نفر بود و 10 درصد باقي مانده به يك ميليون نفر تعلق گرفته بود. 8 هزار ميليارد تومان سوء استفاده در اين صندوق انجام شد.

وي با تأكيد بر اين موضوع كه نظارت در حد پايين اجرايي شده است، تأكيد كرد: در تحقيق و تفحص از بنياد شهيد وقتي مجلس ورود كرد، سران مفاسد اقتصادي وارد ميدان شدند و  تهديد و تطميع نتوانست تاثير گذار باشد، اكنون متأسفانه بعد از چهارسال از مجلس نهم نگذاشتند تحقیق و تفحص به نتيجه برسد اما ما از پاي ننشستيم و با كمك آقاي لاريجاني و دولت آبادي الان متهمان اين پرونده در دادگاه هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد