سرویس: ورزش باشگاههای داخلیکد خبر: 107045|12:26 - 1395/08/02
نسخه چاپی

دیجی استایل، همان تجربه‌ی منحصربه‌فرد خرید از دیجی‌کالا، این بار در صنعت مد و پوشاک

رپورتاژ آگهی

 

 
دیجی استایل همان تجربه‌ی خوب خرید از دیجی‌کالا، این بار به‌صورت کاملاً تخصصی در صنعت مد و پوشاک است که این امکان را به مشتری می‌دهد تا یک خرید جذاب را تجربه کرده و بدون آنکه نیاز باشد برای خرید به کشوری دیگر سفر کند.
امتیاز خبر:18از100تعداد رای دهندگان454
برترین ها:دیجی‌کالایکی از اولین‌هایی است که البته بهترین بودنش را ابداً مدیون اولین بودنش نیست. در دیجی‌کالا کیفیت متفاوتی از خدمات ارائه می‌شود که به‌وسیله آن مشتری می‌تواند از بهترین و متنوع‌ترین کالاها در هر زمینه‌ای خرید کند. تجربه‌ی ‌خوب خرید در دیجی‌کالا، سال‌های سال همراه مشتریان بوده و باعث شده کاربران، بسیاری از خریدهای خود را به دیجی‌کالا بسپارند.
 
دیجی استایل، همان تجربه‌ی منحصربه‌فرد خرید از دیجی‌کالا، این بار در صنعت مد و پوشاک

همان‌طور که تنوع کالاها و البته کیفیت آن‌ها در دیجی‌کالا بیشتر و بهتر می‌شد، نیاز به وجود قسمتی مربوط بهمد و پوشاکبیشتر به چشم می‌آمد؛ فضایی برای آنکه مشتریان با خیال راحت جدیدترین و به‌روزترین کالاهای این گروه را از بهترین و معتبرترین نام‌های تجاری مشاهده کرده، قیمت‌ها را مقایسه و خرید خود را سفارش بدهند و البته مطمئن باشند که در صورت عدم تمایل می‌توانند به‌راحتی کالایشان را مرجوع نمایند.

دیجی استایلمی‌خواهد در آینده‌ای نزدیک مرجعی باشد برای عرضه‌ی مستقیم کالاهای مد و پوشاکاز میان معتبرترین برندهای داخلی و خارجی که تنوع، شاخصه اصلی آن است و کاربران می‌توانند لذت خرید در فضایی امن و جذاب را تجربه کنند.

در دیجی استایلبرندهای مطرح و باکیفیت داخلی از امتیازات ویژه‌ای برخوردار هستند تا به این طریق بتوانند حضور قدرتمندتری را در بازار ایران تجربه کرده و مخاطبان نیز شناخت بهتری از این نام‌ها داشته باشند. همچنین دیجی استایلقرار استنماینده‌ی مستقیم تمامی برندهای مطرح پوشاکایرانی باشد. علاوه بر این، همکاری با نام‌های تجاری خارجی نیز به‌صورت مستقیم و از طریق درگاه اروپا خواهد بود. به‌این‌ترتیب مشتری می‌تواند مطمئن باشد که کالایی باکیفیت و اصیل و البته به‌روز را، مطابق فصل بر تن خواهد کرد.

دیجی استایل همانند دیجی‌کالا اصالت تمامی کالاهای خود را تضمین کرده و تنوع بی‌نظیری از بهترین نام‌های تجاری پوشاک ایران و جهان ارائه می‌کند. در دیجی استایل امکان جستجو و انتخاب بسیار آسان کالاها به همراه تصاویر و محتوای بسیار غنی از کشور صاحب برند تا جنس و سایز هر محصول وجود دارد و به مشتری کمک می‌کند یک تجربه‌ی عالی ازخرید اینترنتیداشته باشد.
 
دیجی استایل، همان تجربه‌ی منحصربه‌فرد خرید از دیجی‌کالا، این بار در صنعت مد و پوشاک


یکی از مهم‌ترین خصوصیات دیجی استایل که آن را از تمامی فروشگاه‌های آنلاین مد و پوشاک در ایران متمایز می‌کند، وجود جدیدترین و کامل‌ترین تنوع برند در رنگ‌ها و سایزهای گوناگون برای خانم‌ها، آقایان و کودکان است؛ به این صورت که تمامی کالاها مطابق همه‌ی فروشگاه‌های اروپایی در وب‌سایت ارائه می‌شوند و هیچ‌گونه کالای قدیمی و استوکی در آن وجود ندارد.

در دیجی استایلتمامی اجناس به‌موقع و مطابق درخواست مشتری، در بسته‌بندی امن و زیبا تحویل می‌شود و امکان تعویض یا مرجوع کردن خرید، آسان و بدون دردسر خواهد بود.

دیجی استایل همان تجربه‌ی خوب خرید از دیجی‌کالا، این بار به‌صورت کاملاً تخصصی در صنعتمد و پوشاک  است که این امکان را به مشتری می‌دهد تا یک خرید جذاب را تجربه کرده و بدون آنکه نیاز باشد برای خرید به کشوری دیگر سفر کند، کمدی از لباس‌های مدرن و متفاوت داشته باشد و سبک خاصو منحصر‌به‌فرد خود را بسازد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد