کد خبر: 107025|08:39 - 1395/08/01
نسخه چاپی

راز گم شدن «ماهان» کوچولو

 

 

 
تجسس‌های چهارروزه غواصان برای کشف ردی از پسر بچه سه ساله گمشده در یکی از رودخانه‌های شهرستان نور، درحالی بی‌نتیجه مانده که احتمال وقوع ماجرای دیگری قوت گرفته است.
امتیاز خبر:18از100تعداد رای دهندگان363
روزنامه ایران: تجسس‌های چهارروزه غواصان برای کشف ردی از پسر بچه سه ساله گمشده در یکی از رودخانه‌های شهرستان نور، درحالی بی‌نتیجه مانده که احتمال وقوع ماجرای دیگری قوت گرفته است.
 
 
بر اساس اظهارات مطرح شده از سوی تیم‌های تجسس، تا دیروز هیچ نشانی از امیرماهان که ابتدا احتمال داده می‌شد به رودخانه نزدیک محل زندگی‌شان سقوط کرده باشد به دست نیامده است. به همین خاطر احتمال‌های دیگر در این باره قوت گرفته است.
 
 
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور در این باره به خبرنگار «ایران» گفت: از صبح پنجشنبه و همزمان با فروکش کردن آب رودخانه که به خاطر بارندگی بالا آمده بود، جست‌وجو‌های نیروهای امدادی و مردمی با امکانات لازم در مسیر رود از مقابل منزل کودک گمشده تا دریا ادامه پیدا کرد اما متأسفانه هیچ نشانی از او به دست نیامد.
 
ضمن اینکه هر چه تجسس‌ها در رودخانه طولانی‌تر شود، احتمال غرق شدن ماهان کم‌رنگ‌تر می‌شود. به همین خاطر گزینه‌های دیگر مطرح می‌شود. به گفته بابک خیابانی، تجسس‌ها همچنان ادامه دارد و امیدواریم هرچه زودتر خبر موثقی به این خانواده نگران برسد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد