کد خبر: 107012|10:39 - 1395/07/29
نسخه چاپی

در مرحله نخست محقق شد؛

مشارکت 177درصدی خانواده ها،گیلانغرب را دررتبه نخست سرشماری نفوس و مسکن قرار داد

مشارکت 177درصدی خانواده ها،گیلانغرب را دررتبه نخست سرشماری نفوس و مسکن قرار داد
مطلع الفجر: فرماندار گیلانغرب گفت:شهرستان گیلانغرب با 177درصد مشارکت خانوارها نسبت به هدف تعیین شده رتبه اول را در بین شهرستانهای استان کسب نموده است.

به گزاشمطلع الفجر،همزمان با سایر نقاط کشور عملیات میدانی اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس ومسکن از دیروز  در شهرستان گیلانغرب آغاز شده است.

فرماندار شهرستان گیلانغرب  در حاشیه اغازعملیات میدانی اجرای طرح سرشماری در شهرستان طی گفتگوییاظهار داشت:در این مرحله مامورین سرشماری با حضور در درب منازل نسبت به ثبت نام حضوری آن دسته از خانوارهایی که تاکنون موفق به ثبت نام اینترنتی نشده اند اقدام می نمایند

کرم محمدی افزود:با توجه به اعلام مرکز آمار استان در مرحله نخست اجرای طرح که ثبت نام اینترنتی خانوارها بوده است تاکنون شهرستان گیلانغرب با177درصد مشارکت خانوارها نسبت به هدف تعیین شده رتبه اول را در بین شهرستانهای استان کسب نموده است.

وی با قدردانی از همراهی و مشارکت توام با آگاهی و احساس مسئولیت شهروندان ابراز امیدواری نمودخانوارها کماکان ستاد سرشماری را در اجرای این طرح مهم یاری دهند.

محمدی با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای برنامه ریزی است گفت پایه و اساس برنامه ریزی هم آمار و اطلاعات درست است وی دقت در آمارگیری و اعتماد سازی و حفظ اعتماد مردم را ضروری ترین کار مامورین سرشماری برشمرد و برلزوم اهتمام همه دستگاههای اجرایی برای تامین نیازمندیهای اجرای این طرح مهم با بسیج همه امکانات تاکید کرد.

35 نفر بعنوان عوامل و مامورین سرشماری کار اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس ومسکن را در شهرستان گیلانغرب بر عهده دارند.

شهرستان گیلانغرب دو شهر ، دو بخش ، 6 دهستان و 207 روستا دارد که در سرشماری دوره قبل حدود 63 هزار نفر در سطح این شهرستان سرشماری گردیدند.

درحال حاضر پیش بینی میشود تعداد جمعیت شهرستان بیش از 70 هزار نفر باشد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد