کد خبر: 107005|09:58 - 1395/07/29
نسخه چاپی

به همت کمیته امداد گیلانغرب؛

از خانواده های مدد جوی کمیته امداد در گیلانغرب سرکشی شد+ تصاویر

از خانواده های مدد جوی کمیته امداد در گیلانغرب سرکشی شد+ تصاویر
مطلع الفجر:امام جمعه و مدیر اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان گیلانغرب ازخانواده تحت پوشش این نهاد در شهرستان سرکشی کردند.

به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،در راستای تکریم و  احترام به خانواده های عزیز مدد جوی کمیته امداد ،حجت الاسلام مهری امام جمعه گیلان غرب و تعدادی از مسئولین این شهرستان، به منظور دیدار و دلجویی از خانواده های ایتام و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) سرکشی نمودند.

 

این برنامه که در طول سال،از سوی کمیته امداد شهرستان صورت می گیرد،با حضور مسئولین ازخانواده مددجویان سرکشی و مسائل و مشکلات آنان بررسی و پیگیری می شود.

مدیر کمیته امداد گیلانغرب درحاشیه  این دیداربه خبرنگار مطلع الفجر گفت :حقیقتاًبهترین روش شناسایی مشکلات مددجویان، سرکشی و دیدار چهره به چهره در منزل است، که علاوه بر حفظ شأن و منزلت خانواده ها، آنان مسائل و مشکلات خود را از نزدیک و در یک جو صمیمی با مسئولین بیان می نمایند.

طی سرکشی حجت الاسلام مهری،امام جمعه و مدیر اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان گیلانغرب ازخانواده تحت پوشش این نهاد در گیلانغرب ،هدایایی در قالب کمک های نقدی و سبدهای غذایی به خانواده ها اهدا شد.


 درحال حاضر سه هزارو ۲۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان گیلانغرب هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد