کد خبر: 106968|12:29 - 1395/07/28
نسخه چاپی

مدیر اداره صنعت و معدن و تجارت گیلانغرب خبر داد؛

توزیع برنج سهیمیه نذورات ماه محرم و صفر درگیلان غرب

توزیع برنج سهیمیه نذورات ماه محرم و صفر درگیلان غرب
مطلع الفجر:مدیر اداره صنعت و معدن و تجارت گیلانغرب گفت: از امروز سهمیه برنج موردنیاز نذورات ماه محرم و صفر در شهرستان گیلان غرب توزیع می شود.

 نورالدین پرویز در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر از  توزیع برنج  سهمیه  نذورات  ماه محرم و صفر با نظارت صنعت و معدن در شهرستان خبر داد .

ویتصریح کرد: همزمان با  ماه‌های محرم و صفر و ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) و با هدف تنظیم بازار،برنج به عنوان یکی از اقلام اساسی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و کنترل بازار و کمک به مصرف کنندگان، درشهرستان در حال توزیع است.

مدیر اداره صنعت و معدن و تجارت گیلانغرب  افزود: در این راستا سهمیه 23 تُن برنج اروگوئه در سطح شهر گیلان غرب  از امروز و با نرخ هر کیوگرم 3150 تومان در حال توزیع است .

پرویز در خصوص مراکز توزیع نیز ابراز داشت : در دوفروشگاه معاد در روبروی مخابرات شهرستان با مدیریت اقای قهرانی و  فروشگاه اقای خالدی در محله رشیدپور برنج  یاد شده در اختیار شهروندان قرار میگیرد.

وی از شهروندان درخواست کرد که در صورت هرگونه کم‌فروشی و یا گرانفروشی ،موارد تخلف را به مسئولان مربوطه با شماره تماس 124 گزارش دهند تا در اسرع وقت به ان رسیدگی شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد