کد خبر: 106907|09:30 - 1395/07/23
نسخه چاپی

فرماندار گیلانغرب خبر داد ؛

پیشرفت 90 درصدی طرح های مصوب سفر رهبری در گیلانغرب

پیشرفت 90 درصدی طرح های مصوب سفر رهبری در گیلانغرب
مطلع الفجر:فرماندار گیلانغرب گفت:از مجموع 50 طرح عمرانی مصوب سفر رهبری مربوط به این شهرستان، عملیات تکمیل 11 طرح با میانگین پیشرفت 90 درصدی هم اکنون در دست اجراست.

 به گزارش مطلع الفجر،کرم محمدی در گفت و گو یی ، اعتبار اختصاص یافته برای اجرای طرح های عمرانی مصوب سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی مربوط به گیلانغرب را 450 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی اظهار داشت: از مجموع طرح های مصوب سفر رهبر معظم انقلاب به گیلانغرب، 35 طرح نیز تکمیل و به بهره برداری رسیده و 6 طرح نیز به علت تخصیص نیافتن و یا بازگشت اعتبار، راکد مانده است.


وی، اجرای طرح هادی در روستاهای قیلان، چشمه غلامی و چشمه حاجگه، بهرام وندی، مجتمع های آب رسانی گلین و نساردیره، برق رسانی شهری و روستایی، ساخت مجتمع فرهنگی تبلیغی، تجهیز بیمارستان الزهرا(س) و توسعه اورژانس، آسفالت راه های روستایی در 15 روستای بخش گواور و مرکزی، خدمات عمران شهری در سرمست و آسفالت معابر شهر گیلانغرب را از مهمترین طرح های عمرانی مصوب سفر رهبری بیان کرد.


فرماندار گیلانغرب، اجرای طرح های کشاورزی و آبخیزداری، احداث 2 پاسگاه انتظامی در دهستان های چله و ویژنان و همچنین کلانتری شهر گیلانغرب، احداث خانه عالم روستایی در بخش مرکزی و گواور را از دیگر طرح های مصوب سفر در گیلانغرب اعلام کرد.
محمدی اضافه کرد: طرح مجتمع های آب رسانی مهر 2، ژاومرگ، سراب قنبر، مجتمع فرهنگی هنری، استاد سرای حوزه علمیه شهرسرمست و گیلانغرب از جمله طرح های در دست اجرای مصوب سفر رهبری در این شهرستان است.
وی طرح های راکد این شهرستان را شامل طرح توسعه 2 مجتمع آبرسانی روستایی در دهستان حومه، آسفالت راه روستایی در دهستان های چله و حومه، احداث مرکز فنی و حرفه ای، یک مورد طرح هادی و یک مورد در بخش امور آب نام برد.
وی، عملیات ساخت یادمان بزرگ شهدای گمنام را یکی از مهم ترین عنایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم ولایتمدار و مقاوم گیلانغرب بیان کرد و گفت: مرحله نخست این یادمان بزرگ و ماندگار هفتم مهر امسال با حضور سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور به بهره برداری رسید.


این مقام مسوول اظهار داشت: امید است تا پیش از پایان امسال با توجه به اختصاص اعتبار مناسب، مرحله بعدی ساخت این یادمان نیز تکمیل شود.
محمدی گفت: سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به گیلانغرب در 23 مهر ماه سال 90 دستاوردهای بسیار ارزشمندی را برای این شهرستان در پی داشته است.
وی ادامه داد: بدون تردید علاوه بر بهره مندی معنوی ساکنان این دیار از حضور مبارک رهبر معظم انقلاب، این سفر در عرصه مادی هم دستاوردهای بسیار ارزشمند و گران سنگی برای شهرستان داشت


وی افزود: همچنین در جریان سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به گیلانغرب 170 میلیارد ریال نیز در قالب کمک های بلاعوض، مساعدت های فرهنگی، کمک هزینه جهیزیه نوعروسان و مددجویان تحت حمایت، ایثارگران تخصیص یافت.
گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد که مردم این شهرستان در 23 مهر سال 90 افتخار میزبانی حضور پربرکت و معنوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به این خطه را داشتندمنبع:ایرنا/.
.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد