کد خبر: 106556|09:26 - 1395/07/06
نسخه چاپی

مدیر آموزش و پرورش گیلانغرب عنوان کرد؛

آماده سازی 216 واحد آموزشی گیلانغرب در سال تحصیلی جدید

آماده سازی 216 واحد آموزشی گیلانغرب در سال تحصیلی جدید
مطلع الفجر:مدیر اداره آموزش و پرورش گیلانغرب از آماده سازی 216 واحد آموزشی در قالب 487 کلاس درس در سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان خبر داد.

به گزارشمطلع الفجر ،حشمت الله پارسا در گفت و گویی در خصوص آماده سازی و مهیای امکانات برای اغاز سال تحصیلی دانش آموزان در این شهرستان اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید در مجموع هشت هزار و 920 دانش آموز با احتساب بخش گواور که دارای آموزش و پرورش مستقل است، در سطح این شهرستان به تحصیل مشغولند.

وی اظهارداشت: در آینده نزدیک عملیات اجرایی احداث دبستان روستای چشمه پهن فریدون از توابع شهرستان گیلانغرب با بیش از سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار آغاز خواهد شد.

وی از تخصیص بیش از 2 میلیارد و 100میلیون ریال اعتبار در نخستین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان برای تعمیر و بازسازی مدارس گیلانغرب خبر داد.

وی بیان کرد: تاسیس پژوهش سرای دانش آموزی در شهرستان نیز از جمله اقدام های خوب برای پژوهش دانش آموزان و همکاران در گیلانغرب است.

مدیر اداره آموزش و پرورش گیلانغرب ادامه داد: هم اکنون 113 کلاس درس در این شهرستان هوشمند سازی شده و با تلاش های صورت گرفته، 121 کلاس درس دیگر نیز آماده هوشمندسازی است.

پارسا گفت: برای موفق شدن در 2 عرصه تربیت و علم آموزی، همکاری صمیمانه خانواده ها و هم راستا بودن برنامه ها هم در محیط خانه و هم در محیط مدرسه لازم و ضروری است.

وی افزود: برای آموزش و پرورش، موضوع تربیت و خودشناسی قبل از تعلیم و علم آموزی مهم است و از این رو تربیت قرآنی و آشنایی به معارف دینی جزء اولویت های دستگاه تعلیم و تربیت محسوب می شود.
http://s7.picofile.com/file/8250863850/img_2595.jpg

مدیر آموزش و پروش گیلان غرب اضافه کرد که آموزش و پرورش گیلانغرب در خصوص پیگیری طرح مهر، ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز مدارس و فعالیت های انجام شده در طرح هجرت 3 که با همکاری مدیریت آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی در واحد های آموزشی انجام شد، اقدام های خوب و موثری را انجام داده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد