کد خبر: 106553|08:19 - 1395/07/06
نسخه چاپی

فرماندار گیلانغرب؛

حماسه مقاومت مردم گیلانغرب ریشه در ایمان ، فرهنگ و وطن دوستی مردمانش دارد

حماسه مقاومت مردم گیلانغرب   ریشه در ایمان ، فرهنگ و وطن دوستی مردمانش دارد
فرماندار گیلانغرب گفت:حماسه مقاومت مردم گیلانغرب ریشه در ایمان ، فرهنگ و وطن دوستی مردمانش دارد که در طول تاریخ این مردم همواره از آن بهره ها برده شده است واوج آن در هشت سال دفاع مقدس می باشد.

فرماندار گیلان غرب درگفتگوبا مطلع الفجرضمن گرامی داشت  هفته دفاع مقدس  به عنوان تابلوی ارزشی از رشادت و حماسه های بی بدیل، اظهار داشت:حقیقتاًهفته دفاع مقدس هفته تجلی عینی درخشش ملت ایران در مقام دفاع از استقلال وتمامیت ارضی وشان تاریخی خویش می باشد.


کرم محمدی افزود: در طول تاریخ تنها جنگی که حتی یک وجب از خاک ایران عزیزمان از پیکره این سرزمین اسلامی جدا نشد، جنگ تحمیلی 8  ساله است که فرماندهی آن برعهده حضرت امام (ره) بعنوان فقیهی عادل بود واین یعنی کارآمدی فرماندهی ومدیریت فقیهی عادل در عرصه حساس  , پیچیده ومهم جنگ 8 ساله یعنی « ولایت فقیه » است.


 وی تصریح نمود: حمله ناگهانی رژیم بعث باعث وحشت واضطراب  نه تنها در بین  مردم؛بلکه مدیران کشور را هم شامل می شداما  دم مسیحایی امام(ره) این تهدید عظیم را به فرصتی برای مقاومت ودرنهایت پیروزی های درخشان مبدل نمود.


فرماندار گیلان غرب  با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و تکریم رشادتهای رزمندگان و ایثارگران  در ان دوران طلایی اظهارداشت: شهیدان ما برای هرکسی که  به کرامت و عزت و انسانیت ارزش قائل است؛سرمشقی افتخار آفرین هستند و جاودانگان همیشه تاریخ این سرزمین هستند.


وی گفت:هفته دفاع مقدس ،پاسداشت همه خوبی هاست ، چه خوبی ای بالاتر از ایمان به خدا و خدا را ناظر بر اعمال خود دیدن و خود را در محضر او احساس کردن است

محمدی دراین خصوص ادامه داد:همین ایمان به خدا،روحیه شهادت طلبی را به عنوان سلاحی بی بدیل و کارآمد فراروی انسان های خالص قرارمی دهدو رزمندگان اسلام درهشت سال دفاع مقدس با تکیه بر خدا و بهره گیری ازسلاح شهادت،توانستند کشور خود را به قول امام خمینی(ره) بربال ملائکه الله بنشانند.

 

وی در خصوص برکات مقاومت و ابستادگی مردم اظهار داشت:هفته دفاع مقدس یعنی اثبات عملی این که ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد، در فرهنگی که شهادت را شیرین تر از عسل می داند ، برای دفاع از حق ، پاسداری از اسلام و قرآن و مقابله با متجاوزان به ایران عزیز ، رهروان چنین مکتبی از مرگ پروایی ندارند.

 

 فرماندار گیلانغرب در ادامه با اشاره به مقاومت جانانه مردم شهرستان گیلانغرب در چهارم  مهر گفت: چهارم  مهرماه 59 فقط یک روز نیست ؛بلکه یک فصل زرین در کتاب قطور دفاع مقدس ملت ایران است که توسط ساکنان غیور وشرافتمند این خطه از میهن اسلامی با نثار جان ومال محقق گردیده است.


محمدی اظهار داشت:حماسه مقاومت مردم گیلانغرب   ریشه در ایمان ، فرهنگ و وطن دوستی مردمانش دارد که در طول تاریخ این مردم همواره از آن بهره ها برده شده است واوج آن در هشت دفاع مقدس وبه ویژه چهارم مهرماه می باشد

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد