کد خبر: 106463|12:15 - 1395/07/03
نسخه چاپی

فرماندار گیلان غرب؛

هفته دفاع مقدس ؛هفته تجلی عینی دفاع از استقلال و شان تاریخی ملت ایران است/چهارم مهرماه 59 فصل زرینی در کتاب قطور دفاع مقدس ملت ایران است

هفته دفاع مقدس ؛هفته تجلی عینی دفاع از استقلال و شان تاریخی ملت ایران است/چهارم  مهرماه 59 فصل زرینی در کتاب قطور دفاع مقدس ملت ایران است
مطلع الفجر: فرماندار گیلانغرب در مراسم زنگ مقاومت و ایثار گفت :هفته دفاع مقدس ؛هفته تجلی عینی درخشش ملت ایران در مقام دفاع از استقلال وتمامیت ارضی وشان تاریخی خویش می باشد.

 به گزارشخبرنگار مطلع الفجر،در این مراسم  فرماندار شهرستان گیلانغرب در سخنانی گفت: دانش آموزان عزیز؛ آینده سازان ومدیران آینده این کشور؛ دیروز پدران وبرادران شما در هشت سال جنگ تحمیلی با نثار بهترین وگرانمایه ترین سرمایه خویش که همانا جان شیرین است؛ امنیت امروز ما را خلق وتضمین کرده اند وامروز ما با حفظ ارزش های آن روزهای نورانی باید با کسب علم ودانش مملکت خویش را به قله های پیشرفت وتعالی وترقی برسانیم.

کرم محمدی تصریح نمود:هرکس به شهید وشهادت وایثار وفداکاری حماسه سازان هشت ساله دفاع مقدس عشق می ورزد حتما باید علم آموزی ونشر علم را در این مقطع از زمان در دستور کار قرار دهد.

وی آنگاه به سالگرد هفته دفاع مقدس پرداخت وگفت:هفته دفاع مقدس ؛هفته تجلی عینی درخشش ملت ایران در مقام دفاع از استقلال وتمامیت ارضی وشان تاریخی خویش می باشد.


http://www.ostan-ks.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=db58760d-bf91-4001-8fff-9aa2f2974ab0
 

 

این مسئول یاد اور شد :حماسه مقاومت مردم گیلانغرب   ریشه در ایمان ، فرهنگ و وطن دوستی مردمانش دارد که در طول تاریخ این مردم همواره از آن بهره ها برده شده است واوج آن در هشت دفاع مقدس وبه ویژه چهارم مهرماه می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد