کد خبر: 106369|17:37 - 1395/06/26
نسخه چاپی

مسئول انجمن سبز زاگرس:

وضعیت آتش سوزی در جنگل‌های چله گیلانغرب بحرانی است

 وضعیت آتش سوزی در جنگل‌های چله گیلانغرب بحرانی است
مطلع الفجر:مسئول انجمن سبز زاگرس گفت: وضعیت آتش سوزی در جنگل‌های منطقه چله گیلانغرب بحرانی است و آتش هنوز مهار نشده است.

به گزارش مطلع الفجر؛محمد پروین در گفتگویی، اظهار داشت: آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع شهرستان گیلانغرب از بعدازظهر دیروز پنجشنبه شروع شد و با تلاش فراوان نیروهای مختلف شامگاه مهار شد اما پیش از ظهر امروز جمعه دوباره آتش شعله کشید.

مسئول انجمن سبز زاگرس گفت: ورزش باد و طوفان شدید و صعب‌العبور بودن منطقه اطفای حریق را با مشکل مواجه کرده اما نیروهای مختلف مردمی و مسئولان در تلاش‌اند تا آتش را مهار کنند.

پروین با اشاره به اینکه صدها هکتار پوشش جنگلی در پی این آتش سوزی‌ها طعمه حریق شد، گفت: این حریق در دهستان چله روبروی روستای کاسه کران اتفاق افتاده است.

وی گفت: بهترین گونه کمیاب درختان قره قاج که فقط در ایران و ایتالیا دیده می‌شود در این منطقه وجود دارد که متاسفانه درختان زیادی در پی این آتش سوزی طعمه حریق شدند.

پروین گیلانغرب را بزرگتربن ذخیره‌گاه درختان قره قاج عنوان کرد و افزود: هنوز این آتش سوزی مهار نشده و وضعیت بحرانی است و به دلیل صعب العبور بودن منطقه امکان اعزام  بالگرد به منطقه مذکور نیست./ منبعمهر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد