کد خبر: 106022|15:25 - 1395/06/03
نسخه چاپی

فرمانده سپاه گیلانغرب ؛

4 مهر،روز مقاومت مردم گیلانغرب،روزی افتخار آفرین و بیاد ماندنی است.

4 مهر،روز مقاومت مردم گیلانغرب،روزی افتخار آفرین و بیاد ماندنی است.
مطلع الفجر:فرمانده سپاه گیلانغرب گفت: چهار مهرماه به عنوان روز مقاومت مردم گیلان غرب در دفاع مقدس ،نه تنها برای گیلانغرب بلکه برای کل استان کرمانشاه روزی افتخار آفرین و بیاد ماندنی است.

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب دراولین جلسه هماهنگی گرامیداشت روز مقاومت مردم گیلانغرباظهار داشت:چهار مهرماه  به عنوان روز مقاومت مردم گیلان غرب در دفاع مقدس ،نه تنها برای گیلانغرب بلکه برای کل استان کرمانشاه روزی افتخار آفرین و بیاد ماندنی است.
 

سرهنگ محمدی تصریح نمود:در آنروز مردم این دیار با دست خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و در ادامه نیز بعنوان اولین شهرستانی بودند که خود هسته مقاومت بومی را تشکیل دادند.

 

وی بابیان اینکه همه آنچه که نظام اسلامی دارد از مردم استابراز داشت: مراسم روز مقاومت مردم گیلانغرب امسال در 4 مهرماه با حضور با شکوه همه اقشار و یادگاران دفاع مقدس با سخنرانی  ریاست کل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و حضور نماینده ای ویژه از دفتر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

http://www.ostan-ks.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=990ee97b-f50d-4077-a203-7059a1ea77bb

فرمانده سپاه گیلان غرب ایجاد نمایشگاههای ادوات و تجهیزات و صنایع دستی ،گردشگری و دست پخت های محلی و بومی وبرگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی  از دیگر برنامه های ویژه این روز اعلام نمود .


فرماندار شهرستان گیلانغرب هم در این جلسه هماهنگی گفت: پاسداشت روز مقاومت مردم گیلانغرب پاسداشت عزت و افتخارات مردم این سرزمین است محمدی افزود چهارم مهرماه فقط یک روز خاص در این خطه نیست بلکه نگارش تاریخ جنگ در این سرزمین به نوعی دیگر است.

کرم محمدی با تجلیل از دفاع جانانه ملت ایران در طول جنگ نابرابر هشت ساله ابراز داشت: تنها برهه ای که در تاریخ کشورمان حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی  در دست متجاوزین  باقی نمانده دوران دفاع مقدس است که استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور مرجع تقلیدی مقتدر چون حضرت امام و پس از آن رهبر فرزانه انقلاب  در کنار ایثار ملت بزرگ ایران این مهم را محقق نموده است.

  وی اضافه نمود  ساکنان این سرزمین برای اولین بار در تاریخ همه جنگها ی تحمیلی دشمنان علیه کشورمان جنگ را با پیروزی به پایان رساندند وی ابراز امیدواری نمود مراسم امسال روز مقاومت مردم گیلانغرب عزتمند و پر افتخارتر از گذشته برگزار گردد.

با گذشت سالها از دوران دفاع مقدس و وجود مستندات مسلمی از مقاومت مردم گیلانغرب در حماسه سازی  و تقدیم 750 شهید ، اما متاسفانه روز مقاومت  دومین شهر مقاومت کشور در دفاع مقدس هنوز در تقویم ملی ثبت نشده است.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد