کد خبر: 106021|13:41 - 1395/06/03
نسخه چاپی

تصویری، تشریحی ؛

بمناسبت هفته دولت ،فرمانده وپرسنل انتظامی شهرستان با فرماندارگیلانغرب دیدار کردند+ تصاویر

بمناسبت هفته دولت ،فرمانده وپرسنل انتظامی شهرستان  با فرماندارگیلانغرب دیدار کردند+ تصاویر
مطلع الفجر : فرمانده و پرسنل یگانهای مختلف نیروی انتظامی شهرستان گیلانغرب باحضور در محل فرمانداری هفته دولت را به دولتمردان تبریک ویاد وخاطره شهدای دولت را گرامی داشتند

 به گزارش خبرنگار مطلع الفجر ،فرمانده و پرسنل یگانهای مختلف نیروی انتظامی شهرستان گیلانغرب باحضور در محل فرمانداری هفته دولت  را به دولتمردان تبریک ویاد وخاطره شهدای دولت را  گرامی داشتند.

در این دیدار فرماندار شهرستان گیلانغرب با تقدیر از حضور سلحشوران عزیز انتظامی و قدرشناسی خوب آنها در سخنانی از نیروی انتظامی بعنوان بازوان قدر شورای تامین در برقراری امنیت نام برد.


http://www.ostan-ks.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=ef0cc73b-cb84-4f21-84b8-4935bbf5f894

کرم محمدی افزود: بهترین افتخار برای همه ما و نیروهای مسلح و نیروی انتظامی ما این است که ریشه در دریای متدین مردم دارند و بعنوان نیرویی جان برکف ، پای کار در حوزه امنیت در کنار سپاه ، ارتش و دستگاه قضایی جملگی یک هدف والا را داریم وفقط تابلوهای ما باهم متفاوت است.
http://www.ostan-ks.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=40c59698-de3d-4007-a6a1-7624322c655c

وی با تجلیل از نقش موثر نیروی انتظامی شهرستان گیلانغرب در استقرار نظم وامنیت عمومی و بویژه تلاشهای خوب فرماندهی انتظامی شهرستان گفت: خدا باور بودن حلال همه کارها و مشکلاست.

در این دیدار سرهنگ ویسی فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب هم با تبریک هفته دولت وگرامیداشت یاد وخاطره شهدای آن گفت با تدابیر خوب اتخاذ شده شهرستان گیلانغرب از حیث آسیب ها و حفظ امنیت در حد مطلوب و یکی از شهرستانهای کاملا امن کشور محسوب می گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد