سرویس: کرمانشاهکد خبر: 106017|13:13 - 1395/06/02
نسخه چاپی

بررسی میدانی؛

یک درصد مردم بیکارترین استان کشور مخاطب کنسرتها در سال 94 + فیلم و عکس

یک درصد مردم بیکارترین استان کشور مخاطب کنسرتها در سال 94 + فیلم و عکس
مطلع الفجر: تصاویر و فیلمهای موجود در این گزارش تنها بخشی از تلاش مسئولین دولتی برای انحراف در مطالبات عمومی است و در صورت نیاز ابعاد فاجعه بار تر کنسرتها در کرمانشاه بررسی خواهد شد.

به گزارش  مطلع الفجر  به نقل ازمرصاد،استان کرمانشاه با وجود آمارهای نخست معضلات اجتماعی در کشور خصوصا بیکاری گسترده در میان قشر فعال جامعه طی سه سال گذشته همواره از آدرس غلط مدیران به افکار عمومی برای برون رفت از وضعیت موجود رنج برده است.

 

بر اساس این گزارش در حالی که استاندار کرمانشاه در آخرین اظهار نظر خود بافت فرهنگی و وجود اقوام و مذاهب در استان چند فرهنگی کرمانشاه را عامل اصلی عقب ماندگی از شاخص های پیشرفت توصیف کرد که عملا اقدامات مدیران استان برای بهره گیری از پتانسیل های فرهنگی این استان به برگزاری هفته ای یک کنسرت ختم شده است.

 

کنسرتهایی که حتی موازین موسیقی فاخر و خواست هنرمندان این عرصه را با حضور دلالهای کنسرتها پاسخ گو نیست و عملا به فقیر شدن موسیقی اصیل و ریشه دار و در نهایت پول دار شدن دلالهای بی ربط به موسیقی منجر شده است.

کنسرت سیروان خسروی در کرمانشاه94/10/12

اولویت بندی غلط و انحرافی خواست جامعه از سوی مدیران دولتی به اندازه ای است که بیشتر به تعمد در به بیراهه کشاندن فرهنگی جامعه در آن لمس می شود. چراکه علی رغم عدم استقبال عمومی از کنسرتها اما همچنان یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران فرهنگ و ارشاد، تعداد کنسرتهایی است که برگزار کرده اند.

 

عدم استقبال مردم از کنسرتهایی که در بیشتر مواقع به مظاهر غیر اخلاقی ختم می شود به گونه ایست که تقریبا تمام کنسرتهای برنامه ریزی شده برای سال جدید در کرمانشاه به دلیل عدم بلیط فروشی کافی با حذف سانس ها مواجه شده اند. این در حالی است که بسیاری از مراکز تجاری و فروشگاه ها را به شکلی مدیریت شده برای فروش بلیط به کار می گیرند.

 کنسرت محلی علی رحمان پور در کرمانشاه 94/5/22

یک درصد مردم کرمانشاه مخاطب کنسرتها /عدم حمایت از بیست درصد جوان بیکار

به گزارش مرصاد، بررسی های میدانی دقیق نشان می دهد که علی رغم تمام تلاشهای سیستماتیک دولتی برای برگزاری کنسرت در کرمانشاه، سال 94 تنها 46 هزار بلیط برای 120 سانس فروخته شده است.

 

اگر فقط نیمی از این تعداد بلیط فروخته شده را مخاطبان ثابت کنسرتها و البته بلیطهای اداری که برای پرکردن سالنها به نهادهای مختلف داده می شود تصور کنیم نتیجه بسیار ساده است که تنها یک درصد از جمعیت کرمانشاه مخاطب کنسرتها هستند.

 

این آمار سال 94 درحالی است که در سال 95 هم اصرار بی اساس برای برگزاری کنسرتها حتی با تبلیغات آنها در ماه رمضان و شبهای قدر هم متوقف نشده است.

 

جای این سوال اساسی وجود دارد که در کنسرتها با این دسته معدود از مخاطبان چه چیزی وجود دارد که حتی شخص رئیس جمهور اولویت خود را به جای رفع معضلات پیچیده کشور به آن اختصاص داده است؟
فیلم  مرتبط کلیک کنید

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد