کد خبر: 106008|10:53 - 1395/05/31
نسخه چاپی

مدیر کمیته امداد گیلانغرب خبر داد ؛

اعطای ۶۰۵ میلیون ریال تسهیلات عمرانی به مددجویان گیلانغربی/تامین مصالح مورد نیاز تعمیرات مسکن مددجویی از سوی شورای اسلامی شهر

اعطای ۶۰۵ میلیون ریال تسهیلات عمرانی به مددجویان گیلانغربی/تامین مصالح مورد نیاز تعمیرات مسکن مددجویی از سوی شورای اسلامی شهر
مطلع الفجر:مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گیلانغرب گفت: طی چهار ماهه نخست سالجاری بیش از ۶۰۵ میلیون ریال تسهیلات عمرانی بلاعوض به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان گیلانغرب اعطا شده است.

علی اصغر برق پور در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجر، با بیان اینکه تسهیلات عمرانی این نهاد با هدف احداث و خرید منازل شهری و روستایی، تعمیرات و احداث سرویس های بهداشتی به خانوارهای تحت حمایت پرداخت می شود گفت: طی چهار ماهه سال جاری ۱۱ منزل مسکونی خانوارهای مددجو در شهرستان گیلانغرب احداث، خریداری و یا مرمت شده است.
 

برق پور با اشاره به اینکه کمیته امداد در راستای احداث و یا مقاوم سازی منازل مسکونی روستایی به خانوارهای تحت حمایت ۱۰۰ میلیون ریال و همچنین جهت خریداری و احداث منازل مسکونی شهری ۲۰۰ میلیون ریال مساعدت می کند افزود: امسال بیش از ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار به احداث و مقاوم سازی منازل خانوارهای تحت حمایت ساکن در روستاهای شهرستان گیلانغرب اختصاص یافته است.
 

 وی ابراز داشت: از ابتدای سال۹۵ تاکنون یک باب منزل مسکونی شهری با اعطای تسهیلاتی بیش از ۲۰۰ میلیون ریال برای خانوار مددجو تحت حمایت در این شهرستان خریداری شده است.
 

برق پور با عنوان اینکه  کمیته امداد جهت ساخت سرویس بهداشتی تا سقف ۲۵ میلیون ریال و جهت تعمیرات تا سقف ۳۰ میلیون ریال خانوارهای مددجو را مساعدت می کند تاکید کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۱۰۵ میلیون ریال جهت تعمیرات و ساخت سرویس های بهداشتی به خانوارهای تحت حمایت گیلانغربی مساعدت شده است.
 

این مسئول در ادامه به دیدار اعضای شورای اسلامی گیلانغرب و برخی از امدادگران این نهاد از خانوار تحت حمایت این نهاد اشاره و خاطرنشان کرد: طی این دیدار اعضای شورای اسلامی گیلانغرب بیش از ۲۰ میلیون ریال مصالح و تجهیزات جهت تعمیرات منزل مسکونی به این خانوار مددجو اهدا کردند.
 

به گفته برق پور گچ، ماسه، سیمان و یک یخچال فریزر از مصالح و تجهیزاتی بوده که از سوی اعضای شورای اسلامی به این خانوار مددجو اهدا شده است.
 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گیلانغرب با تاکید بر اینکه ایجاد سرپناهی امن از اهداف اساسی کمیته امداد به شمار می رود تصریح کرد: منازل مسکونی خانوارهای مددجو براساس آخرین آیین نامه های مقاوم سازی بنیادمسکن و شهرداری تعمیر و یا احداث می شوند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد