کد خبر: 105997|10:14 - 1395/05/30
نسخه چاپی

ساله شدن ریاست‌ جمهوری الزام نیست

 

 
سخنگوی جبهه پیروان گفت: 8 ساله شدن دوران ریاست جمهوری یک شخص در کشورمان وحی منزل نیست.
باشگاه خبرنگاران نوشت: سخنگوی جبهه پیروان گفت: 8 ساله شدن دوران ریاست جمهوری یک شخص در کشورمان وحی منزل نیست.

سیدکمال سجادی در خصوص وضعیت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار داشت: اگر مانند دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری، اصولگرایان چندین کاندیدا داشته باشند، امکان پیروزی‌شان بسیار کم است، از این رو بهتر است این جریان از یک شخصیت محبوب حمایت کند و همگی بر روی آن اجماع کنند.

سخنگوی جبهه پیروان با انتقاد از کسانی که مصرانه از دو دوره‌ای شدن ریاست روحانی می‌گویند، تاکید کرد: 8 ساله شدن دوران ریاست جمهوری یک شخص در کشورمان وحی منزل نیست.

وی با بیان اینکه مردم با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌اند، تصریح کرد: مردم در وهله اول کارنامه و عملکرد دولت‌ها را می‌بینند و بر این اساس احتمال آنکه روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده رأی نیاورد زیاد است.

سجادی با تاکید بر لزوم وجود نظام تحزب قوی در کشورمان، بیان داشت: در حالی که یکی از لوازم اصلی دموکراسی، تحزب است و نظام‌های بسیاری از کشورهای جهان با احزاب اداره می‌شوند، متاسفانه ما احزاب قوی نداریم.

وی افزود: در صورتی که تعداد احزاب کاهش یابد و به تحزب توجه شود، امکان ارائه برنامه، حمایت از کاندیداها و پاسخگویی آنان در زمان مقتضی بیشتر می‌شود.

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه بنده اعتقاد راسخ به کار تشکیلاتی و حزبی دارم، تصریح کرد: سه یا چهار حزب قوی در کشور نسبت به 250 حزب ضعیف کارآمدتر است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد