کد خبر: 105976|09:58 - 1395/05/30
نسخه چاپی

مرد معتاد در کمپ کشته شد

 

 

 
یکی از کارکنان کمپ ترک اعتیاد در منطقه خاورشهر، مرد معتادی را در جریان نزاع به قتل رساند و شبانه هم گریخت.

روزنامه ایران: یکی از کارکنان کمپ ترک اعتیاد در منطقه خاورشهر، مرد معتادی را در جریان نزاع به قتل رساند و شبانه هم گریخت.

 صبح جمعه هشتم مرداد امسال همزمان با پیدا شدن جسدی در کمپ، این واقعه به کلانتری 177 خاورشهر اطلاع‌داده شد. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت نیز پس از حضور در محل دریافتند جوان معتاد در جریان درگیری به قتل رسیده است.در بررسی‌ها مشخص شد مقتول –علی 37 ساله- دو روز قبل از قتل برای درمان به کمپ رفته بود. مأموران پی بردند شب حادثه مسئول اتاق سم‌زدایی – پیمان- او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود. همان موقع پیمان و چند نفر از دوستانش تلاش کرده‌ بودند او را به هوش آورند که موفق نشده‌بودند.مرد 45 ساله نیز زمانی که متوجه مرگ علی شده از کمپ گریخته. با شناسایی عامل این جنایت سرانجام مخفیگاه او در شرق تهران شناسایی شد و مأموران دستگیرش کردند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی گفت: «مسئول فیزیکی و سم‌زدایی کمپ هستم. شب حادثه مقتول به سراغم آمد. حال خوبی نداشت و احساس بی‌قراری می‌کرد. به‌او چای و سیگار دادم اما او که نا‌آرام بود سر و صدا کرد که او را آرام کردیم. اما دوباره ساعت 2 بعداز نیمه شب به سراغم آمد و سر و صدا به راه انداخت.

یکی از بیماران قصد داشت او را آرام کند که وی شروع به ناسزاگویی کرد. می‌خواستم او را آرام‌کنم که ناگهان به من حمله کرد و با هم درگیر شدیم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به این اعتراف، قرار بازداشت موقت او از سوی بازپرس صادر شد و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد