کد خبر: 105961|13:58 - 1395/05/27
نسخه چاپی

مدیر کمیته امداد گیلانغرب خبر داد ؛

اعطای 3 میلیارد و 100میلیون ریال وام قرض الحسنه به مددجویان گیلانغربی

اعطای 3 میلیارد و 100میلیون ریال وام قرض الحسنه به مددجویان گیلانغربی
مطلع الفجر:مدیر کمیته امداد گیلانغرب ازاعطای 3 میلیارد و 100میلیون ریال وام قرض الحسنه به مددجویان این شهرستان ظرف 4 ماهه سال جاری خبر داد .

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان  گیلانغرب  در گفتگو باخبرنگار مطلع الفجردر خصوص اقدامات انجام شده در خصوص تسهیلات پرداختی اظهار: از ابتدا تا پایان تیر ماه سالجاری بیش از   3 میلیارد و 100میلیون ریال وام قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان  گیلانغرب  پرداخت شده است.


علی اصغر برق پور  با بیان اینکه این وام های قرض الحسنه در قالب وام کارگشایی، کارانگیزی و خودکفایی به مددجویان گیلانغربی پرداخت شده گفت: طی مدت مذکور 141 فقره وام قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت در شهرستان گیلانغرب  اعطا شده است.


 برق پور یادآور شد: از میزان وام های پرداختی در چهار ماهه نخست امسال1 میلیارد و 358 ملیون ریال در سرفصل کارگشایی به 126 مددجوی گیلانغربی  پرداخت شده است.


وی همچنین به پرداخت 15 فقره وام خودکفایی از منابع امدادی به مددجویان گیلانغرب طی مدت مذکور اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا نیز1 میلیارد و 720 میلیون ریال وام به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان اعطا شده است.


برق پور در ادامه تصریح کرد: وام های قرض الحسنه کارگشایی تا سقف ۲۰ میلیون ریال و در راستای رفع نیازهای ضروری به مددجویان تحت حمایت اعطا می شود.


به گفته برق پور  همچنین وام های کارانگیزی تا سقف ۵۰ میلیون ریال و خودکفایی تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال و با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده های تحت حمایت پرداخت می شود.


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان  گیلانغرب  در پایان با تاکید بر اینکه وام های کمیته امداد با بازپرداخت طولانی به مددجویان پرداخت می شود تاکید کرد: هدف نهایی از پرداخت تمامی وام های قرض الحسنه توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد