سرویس: کرمانشاهکد خبر: 105959|10:28 - 1395/05/27
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

حماسه پاوه حاصل اتحاد و همدلی برادران اهل تشیع و تسنن بود/ کار آزادگان با مادیات قابل مقایسه نیست

حماسه پاوه حاصل اتحاد و همدلی برادران اهل تشیع و تسنن بود/ کار آزادگان با مادیات قابل مقایسه نیست
مطلع الفجر: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: اتحاد و همدلی برادران اهل تشیع و تسنن منجر به پیروزی رزمندگان شد و حلاوت این پیروزی بر دلها ماندگار شد.
 
 
 

به گزارش مطلع الفجر،سردار بهمن ریحانی امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان و حماسه آزادسازی شهر پاوه که در حسنیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: آزادگان با شجاعت خود مایه عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی شدند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند آزادگان ملت ایران را روسفید کردند و الگویی برای استقامت و مقاومت شدند.

 

سردار ریحانی بیان داشت: آزادگان سفیران جمهوری اسلامی بودند که با عزت، سربلندی و مقاومت در مقابل دشمن کوتاه نیامده و تمام سختی ها و شکنجه ها را تحمل کردند تا به کشور، امام و اعتقاداتشان توهین نشود.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با توجه به رشادتهای آزادگان در طول اسارت بیان داشت: مقاومت و ایستادگی شما در تاریخ به ثبت رسید لذا باید قدر خود را بدانید و ما هم جایگاه آزادگان را ارج بنهیم.

 

وی به از خوگذشتگی فرماندهان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در روزهای فتنه که دشمنان داخلی و خارجی به آن دامن می زنند امثال علی فضلی ها باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شدند.

 

سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنانش به حماسه پاوه اشاره و تصریح کرد: اتحاد و همدلی برادران اهل تشیع و تسنن منجر به پیروزی رزمندگان شد و حلاوت این پیروزی بر دلها ماندگار شد.

 

وی افزود: آزادگان بزرگترین سرمایه ها هستند که هیچگاه نباید کار آنها با مادیات مقایسه شود و قدر آنها را باید دانست تا این انقلاب همچنان پیروز و سربلند بماند.

 

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران در استان کرمانشاه به نیروی انتظامی برای اقدام شجاعانه در جهت مقابله با جریابان انحرافی و تکفیری تبریک گفت و آرزوی سربلندی برای آن ها کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد