کد خبر: 105681|12:05 - 1395/05/16
نسخه چاپی

مدیر کمیته امداد گیلانغرب ؛

رشد چشمگیر کمک های اهدای حامیان گیلان غربی طی ماه رمضان/ ۷۰ حامی جدید برای ایتام در شهرستان گیلانغرب جذب شد

رشد چشمگیر کمک های اهدای حامیان گیلان غربی طی ماه رمضان/ ۷۰ حامی جدید برای ایتام در شهرستان گیلانغرب جذب شد
مطلع الفجر:مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گیلانغرب در گفتگو باخبرنگار:در ماه مبارک رمضان امسال کمک های حامیان به ایتام و خانوارهای مشمول طرح محسنین در شهرستان گیلانغرب رشد چشمگیری داشته است

علی اصغر برق پوردرگفتگوباخبرنگار مطلع الفجر،با بیان اینکه طی چهار ماهه نخست سال جاری بیش از۳۸۰میلیون ریال کمک ازحامیان نیک اندیش برای ایتام وخانوارهای محسنین گیلانغربی جمع آوری شده اظهار داشت:۲۷۰ میلیون ریال از میزان کمک مذکور در ماه مبارک رمضان اهدا شده است.
 

این مسئول با یادآوری اینکه دررمضان امسال۷۰حامی جدید برای ایتام و خانواهرهای محسنین گیلانغربی جذب شده افزود: ۳۶ حامی جدید جذب شده حمایت از ۴۱ یتیم و ۳۴ حامی دیگر حمایت از ۳۴ خانوار مشمول محسنین در این شهرستان را برعهده گرفته است.

به گفته برق پور با جذب این تعداد حامی نیکوکار هم اکنون تعداد حامیان ایتام تحت حمایت در شهرستان گیلانغرب به ۹۵۳ نفر افزایش پیدا کرده است.

برق پور در ادامه تاکید کرد:هم اکنون حامیان نیکوکارحمایت از ۱۷۱ یتیم و ۷۵ خانوار مشمول طرح محسنین در شهرستان گیلانغرب رابرعهده دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان گیلانغرب در پایان با یادآوری اینکه حداقل کمک اهدایی ازسوی حامیان به ایتام و خانوارهای محسنین ۳۰۰ هزار ریال است خاطرنشان کرد: حامیان نیک اندیش می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در طرح خداپسندانه اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کنند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد