سرویس: کرمانشاهکد خبر: 105470|10:58 - 1395/05/06
نسخه چاپی

مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه:

۴۰ سبک کنترلی و غیرکنترلی کاراته در استان کرمانشاه فعال است

۴۰ سبک کنترلی و غیرکنترلی کاراته در استان کرمانشاه فعال است
مطلع الفجر: مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰ سبک کنترلی و غیرکنترلی کاراته در استان فعال است.
 
 
 

به گزارشمطلع الفجر؛ نبی فتحی  اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۴۰ سبک کنترلی و غیرکنترلی کاراته در استان کرمانشاه فعال است و در کشور نیز بیش از ۶۰ سبک فعال کاراته داریم.

 

وی با اشاره به تنوع سبک‌های مختلف کاراته در استان گفت: با توجه به تصمیماتی که گرفته شده قرار است کاراته در المپیک ۲۰۲۰ گنجانده شود و عرصه برای ورود این ورزش به المپیک باز شود.

 

فتحی همچنین از برگزاری انتخابات مجمع فدراسیون کاراته در ۱۱ مرداد خبر داد و گفت: در مجموع ۲۷ نفر از حمله محسن آشوری، سید عباس احمد پناهی و مازیار فرید خمامی برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون کاراته تایید صلاحیت شدند.

 

مسئول سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: با روی کار آمدن ریاست جدید فدراسیون تحول عظیمی در ورزش کاراته ایجاد شود چراکه کاراته نیاز به مدیری توانمند و با تجربه دارد.

 

وی بیان کرد: افرادی همچون آقای آشوری برای ورزش کاراته کشور بسیار تلاش کردند همچنین آقای آشوری در طول دو دهه گذشته خدمات ارزنده ای به کاراته کردند.

 

فتحی ابراز امیدواری کرد: انتصاب ریاست جدید فدراسیون گشایشی برای حضور کاراته کاهای کشور در المپیک ۲۰۲۰ باشد.

 

این مسئول همچنین گفت: استان کرمانشاه استعدادهای خوبی در ورزش کاراته دارد و همواره کاراته‌کاهای کرمانشاهی از مدال آوران عرصه‌های ملی و فراملی هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد