سرویس: کرمانشاهکد خبر: 105423|10:59 - 1395/05/05
نسخه چاپی

معاون صنایع دستی استان کرمانشاه:

برقراری مجدد بیمه هنرمندان صنایع دستی که بیمه آنها لغو شده است

برقراری مجدد بیمه هنرمندان صنایع دستی که بیمه آنها لغو شده است
مطلع الفجر:معاون صنایع دستی استان کرمانشاه از برقرای مجدد بیمه هنرمندان صنایع دستی که بیمه آنها به دلیل تعلیق در پرداخت حق بیمه لغو شده است طی یک راستی آزمایی خبر داد.
 
 
 

به گزارشمطلع الفجر؛ پروانه حیدری در خصوص حمایت های این معاونت از هنرمندان صنایع دستی استان گفت: حضور در نمایشگاه های داخلی و خارج از استان از جمله این حمایت ها است.

 

وی از پیگیری پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنعتگر در حوزه صنایع دستی توسط این معاونت به عنوان دیگر حمایت صورت گرفته از آنان خبرداد.

 

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: به صورت مستمر هنرمندان صنایع دستی را برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی در این زمینه به بانک های عامل معرفی می کنیم تا بتوانند تسهیلات اشتغالزایی دریافت و در این زمینه ایجاد شغل کنند.

 

وی در خصوص تعداد افراد معرفی شده برای تسهیلات گفت: از ابتدای امسال تعداد زیادی از هنرمندان و صنعتگران این حوزه تایید و معرفی شده اند، اما هنوز جمع بندی ای در خصوص آمار متقاضیان و معرفی شدگان جمع آوری نشده است.

 

حیدری در خصوص بحث بیمه هنرمندان نیز گفت: تعدادی را سازمان ما به توافق رسیده که بیمه شوند که ما از بین کسانی که قبلا بیمه شده اند و ریزش پیدا کرده اند را راستی آزمایی و مجدد معرفی خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: برای مثال ما ۷۸ نفر ریزش طی امسال داشتیم که راستی آزمایی خواهند شد و چنانچه قطع بیمه این افراد به دلیل تعلیق در پرداخت بیمه بوده باشد، مجددا خواستار برقراری بیمه آنها خواهیم شد.

 

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تاکید کرد: در طی راستی آزمایی صورت گرفته اگر کسانی باشند که کار نکنند، آنها را حذف خواهیم کرد و افراد دیگری را به تشخیص سازمان جایگزین می کنیم.

 

وی افزود: در خصوص افراد فعال نیز که تنها به دلیل تعلیق بیمه آنها لغو شده، لیست آنها را از بیمه گرفته و برای برقراری مجدد به تهران می فرستیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد