کد خبر: 105372|12:06 - 1395/05/04
نسخه چاپی

یک مسئول اظهار کرد؛

فاجعه زیست محیطی با دفع زبالهای خانگی شهر سرمست در دامنه کوه قلاجه

فاجعه زیست محیطی با دفع زبالهای خانگی شهر سرمست در دامنه کوه قلاجه
مطلع الفجر: شهردار سرمست، انتقال و دفن پسماند و زباله های خانگی به دامنه کوه قلاجه را فاجعه ای زیست محیطی برای این شهر دانست.

حمید محمدیدر گفت و گو یی، اظهار امیدواری کرد که با راه اندازی کارخانه بازیافت زباله در اسلام آبادغرب، این مشکل زیست محیطی رفع شود.

شهردار سرمست همچنین از احداث بوستان در حاشیه شهر و نصب آبنما در ابتدای بلوار بسیج به عنوان یکی از برنامه های در دست اجرا، خبر داد و گفت: این دو طرح با پیشرفت بیش از 90 درصد در مراحل پایانی بهره برداری قرار دارند.

وی از نصب تابلوهای الکتریکی، چراغ های نورافشان و نورپردازی به عنوان یکی دیگر از برنامه های شهرداری سرمست، یاد کرد.

محمدی ادامه داد: به منظور ساماندهی معابر و خیابان های این شهر، در سال گذشته با استفاده از اعتبارات داخلی، 10 میلیارد ریال آسفالت ریزی در خیابان و بلوارهای اصلی این منطقه صورت گرفت.

شهر سرمست از توابع بخش گواور شهرستان گیلانغرب است که اکنون دارای سه هزار نفر جمعیت با قدمتی نزدیک به 80 سال است.
 

توضیح اینکه چندی پیش فرماندار اسلام آبادغرب از احداث کارخانه بازیافت زباله با هدف ساماندهی پسماندهای خانگی سه شهرستان اسلام آبادغرب، دالاهو و گیلانغرب در این شهرستان با اعتبار 13 میلیارد و 500 میلیون ریال، خبر داد.

 قبل تر نیز مسئولان گیلانغرب از نصب و احداث کارگاه بازیافت و تفکیک زباله به منظور کاهش از معضلات و اسیب های زباله های تولیدی خبر داده بود که تاکنون محقق نشده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد