کد خبر: 104550|10:11 - 1395/04/08
نسخه چاپی

نماینده مجلس:

روز قدس روز ابراز انزجار جهانی از جنایات رژیم صهیونیستی است

روز قدس روز ابراز انزجار جهانی از جنایات رژیم صهیونیستی است
مطلع الفجر:نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس، روز ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مسلمانان بی گناه است.

به گزارش مطلع الفجر ،فرهاد تجری در جلسه شورای اداری سرپل ذهاب افزود: روز قدس، روز یکپارچگی ملت ایران اسلامی در اعلام حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین است.

وی اظهارکرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف افکنی میان شیعه و سنی است و این مساله از دیرباز در دستور کار کشورهای استعماری بوده است.
وی بیان کرد: امروز با نقش آفرینی کشورهای منطقه از جمله کشورهایی که وابستگی به آمریکا و جهان غرب دارند، اختلاف افکنی میان مسلمانان همچنان دنبال می شود.
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مدیران در هر عرصه ای به عنوان سرمایه های انسانی از کرات بالایی برخوردارند و از این رو حفظ احترام آنها سبب تقویت انگیزه خدمت به مردم می شود.
تجری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نگاه و رویکرد ما به عنوان خدمتگزاران باید به گونه ای باشد که بتوانیم بهترین خدمت را به مردم ارایه کنیم.


وی با اشاره به فعالیت بازارچه مرزی تیله کوه، با بیان اینکه با توجه به موقعیت مرزی شهرستان سرپل ذهاب و وجود این مرز می توان درعرصه اشتغال جوانان منطقه گام های مؤثری برداشت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سایر شهرستان های استان کرمانشاه از جمله جوانرود هیچ گونه اتصالی به مرز ندارند ، اما بازارچه خوبی در این منطقه راه اندازی شد و از این رو موقعیت مرز تیله کوه، باید در راستای احداث بازارچه با ساز و کار منسجم مورد توجه قرار گیرد.


این نماینده مجلس گفت: در راستای بهره گیری از بازارچه مرزی تیله کوه باید با همکاری نیروی انتظامی، این بازارچه را مدیریت کرد تا دست افراد سودجو از آن کوتاه شود.


وی همچنین با اشاره به پدیده ریزگردها افزود: منشا پدیده ریزگرد، خارج از کشور است و از این رو پیگیری های بسیاری شامل نطق و تذکر در مجلس صورت پذیرفته است و از دولتمردان و سازمان محیط زیست خواستار پیگیری جدی شده ایم./ایرنا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد