کد خبر: 104499|09:44 - 1395/04/08
نسخه چاپی

واکنش وزیر راه به ماجرای «باب اسفنجی»

 

 
 
 
رئیس اتاق بازرگانی ایران، هفته گذشته در کانال شخصی خود در تلگرام با انتقاد شدید از مسائل و ناهماهنگی‌هایی که در پرواز اخیرش از تهران به کرمان در فرودگاه مهرآباد گفت: همزمان بابسته شدن در هواپیما، شیفت پرسنل برج مراقبت تغییر کرد و مسوول جدید تاکید داشت که باید از مسیر عقب به سمت باند حرکت کنید.
 
 
 
روزنامه دنیای اقتصاد: رئیس اتاق بازرگانی ایران، هفته گذشته در کانال شخصی خود در تلگرام با انتقاد شدید از مسائل و ناهماهنگی‌هایی که در پرواز اخیرش از تهران به کرمان در فرودگاه مهرآباد گفت: همزمان بابسته شدن در هواپیما، شیفت پرسنل برج مراقبت تغییر کرد و مسوول جدید تاکید داشت که باید از مسیر عقب به سمت باند حرکت کنید و چون پشت هواپیمای شما هواپیمای دیگری قرار دارد، باید منتظر بمانید تا هواپیما جابه جا شود.

خلبان گفت هرچه اصرار کردم که امکان حرکت از مسیر مقابل وجود دارد و شیفت قبلی برج مراقبت هم آن را تایید کرده، مورد قبول ایشان واقع نشد. محسن جلال‌پور با کنایه‌ای طنزآمیز در این باره نوشت: «اینجا یک نفر کارش را درست انجام نداده. می‌دانم اگر آن یک نفر در هر فرودگاهی غیر از فرودگاه مهرآباد چنین خطایی می‌کرد، پرونده‌اش را می‌گذاشتند زیر بغلش و می‌گفتند به خانه‌ات برو و کارتون باب اسفنجی ببین.»

 البته ماجرای «باب اسفنجی و برج مراقبت» واکنش‌ وزیر راه و شهرسازی را هم به دنبال داشت. جلال پور در کانال تلگرامی خود نوشت: بیشتر از آنچه فکرش را می‌کردم «باب اسفنجی و برج مراقبت» واکنش به همراه داشت و انبوهی پیام در واکنش به این ماجرا دریافت کردم.

 به‌طوری که عباس آخوندی به آن نوشته واکنش نشان داد وگفت: پس از خواندن متن، بلافاصله با معاون خود صحبت کردم و خواستار توضیح شدم. آخوندی این را هم گفت که بی‌مسوولیتی هیچ فردی قابل پذیرش نیست و کمبود امکانات هم نباید باعث شود که مردم به زحمت بیفتند و وقت آنها تلف شود.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد