سرویس: کرمانشاهکد خبر: 104487|10:59 - 1395/04/06
نسخه چاپی

توسط هلال احمر جوانرود انجام شد؛

توزیع سبد های غذایی بین نیازمندان شهرستان جوانرود در قالب طرح همای رحمت

توزیع سبد های غذایی بین نیازمندان شهرستان جوانرود در قالب طرح همای رحمت
مطلع الفجر: در قالب طرح همای رحمت هلال احمر شهرستان جوانرود اقدام به توزیع سبد های غذایی بین نیازمندان این شهرستان کرد.
 
 
 

به گزارش مطلع الفجر:به نقل ازجوانرود هه وال،  به مناسبت ماه مبارک رمضان و در قالب طرح همای رحمت ، سبد های غذایی توسط هلال احمر شهرستان جوانرود با همکاری خیرین ، بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

رئیس هلال احمر شهرستان جوانرود در این زمینه گفت:  به مناسبت ماه مبارک رمضان، هلال احمر شهرستان جوانرود در قالب  طرح ملی همای رحمت  اقدام به شناسایی افراد و خانواده های نیازمند کرده و  سبدهای غذایی تهیه شده با همکاری و تعامل با خیرین و نیکوکاران را در بین آنان توزیع می کند.

 

رحیم سبحانی تبار افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان جوانرود در چنین طرحهایی در زمینه جمع‌ آوری کمک‌ های مردمی، تهیه و توزیع مواد غذایی در بین نیازمندان مشارکت گسترده‌ ای داشته و در قالب این طرح  با مشارکت خیرین و داوطلبان کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده و با حفظ کرامت انسانی بین خانواده های کم برخوردار توزیع می شود.

 

سبحانی خاطر نشان کرد:  این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته و هلال احمر شهرستان جوانرود و به علت گرمای هوا از گنجاندن مواد غذایی فاسد شدنی جلوگیری شده و تنها اقلام غذایی خشک توزیع می‌شود.

 

رئیس هلال احمر شهرستان جوانرود در پایان یاد آور شد:  طرح همای رحمت ، همدلی و همنوایی با با نیازمندان در ماه مبارک رمضان است و این طرح همه ساله در ماه مبارک رمضان  به منظور  کمک به افراد آسیب پذیر با توزیع سبدهای غذایی و پهن کردن سفره های رحمت در میان اقشار محروم از قبل شناسایی شده اجرا می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد