کد خبر: 104381|10:52 - 1395/04/03
نسخه چاپی

به منظور ارتقاء فرهنگ کتابخوانی و حمایت از ناشران؛

نمایشگاه علوم قرآنی با عنوان کتاب مهربانی در گیلانغرب برپا شد+ تصاویر

 نمایشگاه علوم قرآنی با عنوان کتاب مهربانی در گیلانغرب برپا شد+ تصاویر
مطلع الفجر:نمایشگاه علوم قرآنی با عنوان کتاب مهربانی به مناسبت ماه مبارک رمضان با تخفیف ویژه در گیلانغرب برگزار برپا شد.

به گزارش خبرنگار مطلع الفجر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان غرب در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور فرماندار و مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد اظهار داشت:این نمایشگاه به منظور تقویت و تعالی نهضت کتابخوانی و بالابردن سرانه مطالعه و توسعه این فرهنگ  و همچنین  اشنا نمودن مردم عزیز با کتاب و ایجاد انگیزه در حمایت از ناشرین و نویسندگان  برگزار گردیده است.

 

لطف اله باوند پور در خصوص محتوا و موضوعات کتابهای موجود در نمایشگاه  اظهار داشت: کتابهای موجود در کتابخوانه شامل علوم  ده گانه  دینی ، علمی داشتانی ، کودکان و سایر موضوعات  است که با تخفیف 20 تا 40 درصدی ارایه میگردد.

 

وی تصریح نمود : کتابهای حاضر در 400 عنوان  و با تیراژ 2000 جلد می باشد .

 

  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان غرب ساد اور شد : این نمایشگاه  در مکان فرهنگ ارشاد اسلامی و از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در دو شیفت صبح و بعد ظهر به مراجعه کنندگان ارایه خدمت می نماید .

 

گفتنی است این نمایشگاه  با هدف خیرانه ای برگزار شده است و گفته می شود 50 درصد در آمد حاصل از فروش ان صرف امور خیریه می شود.

درحال حاضر 4 کتابخانه عمومی با 2512 عضو و43540 نسخه کتاب در 33143 عنوان  در شهرستان گیلانغرب فعالیت دارند.

سرانه فضای کتابخانه ای در این شهرستان38سانتیمتر و از هر 24 نفر جمعیت شهرستان یک نفر عضو کتابخانه های عمومی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد