کد خبر: 103319|11:17 - 1395/03/09
نسخه چاپی

نسخه‌ای جدید از فولکس‌ توراِگ +عکس

 
 
 
 
فولکس‌واگن یک تریم جدید بانام R-Line Plus را به لیست مدل‌های SUV لوکس و پرچم‌دار خود یعنی توراِگ برای عرضه در انگلستان اضافه کرده است.
 
 
 
وب‌سایت پدال: فولکس‌واگن یک تریم جدید بانام R-Line Plus را به لیست مدل‌های SUV لوکس و پرچم‌دار خود یعنی توراِگ برای عرضه در انگلستان اضافه کرده است. این مدل که بالاترین تیپ توراِگ محسوب می‌شود در بازار انگلستان قیمتی معادل 48,095 پوند (70,200 دلار) دارد که 1,160 پوند بیشتر از مدل R-Line است.
 
R-Line Plus، نسخه‌ای جدید از فولکس‌واگن توراِگ

بزرگ‌ترین تغییر ظاهری این SUV پنج‌نفره نسبت به مدل R-Line، استفاده از رینگ‌های آلیاژی 21 اینچی جدید بجای رینگ‌های 20 اینچی است؛ اما مهم‌تر از این، تجهیز توراِگ R-Line Plus به سیستم نمایش اطراف است که با استفاده از دوربین‌های جلو، عقب و جوانب، تصویر 360 درجهٔ بیرون خودرو از بالا را بر روی صفحه‌نمایش داخل خودرو بنمایش درمی‌آورد.
 
R-Line Plus، نسخه‌ای جدید از فولکس‌واگن توراِگ

در داخل خودرو از تریم استیل مانند برای کنسول وسط، خط میانی داشبورد و دریچه‌های تهویه استفاده‌شده و صندلی‌ها باروکش چرمی پوشیده شده است درحالی‌که صندلی‌های جلو به‌صورت برقی در 14 جهت قابل تنظیم هستند و پشت‌سری آن‌ها نیز در 4 جهت تنظیم می‌شود. از دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو نیز می‌توان به تعلیق اسپرت، پکیج ظاهری R-Line، سانروف و سقف پانوراما، چراغ‌های زنون، گرم‌کن فرمان، درِ صندوق بار برقی و سیستم ورود بدون کلید اشاره کرد. علاوه بر این‌ها فولکس‌واگن تجهیزات و امکانات اضافی و سفارشی بیشتری را نیز به ارزش 3,255 پوند برای توراِگ R-Line Plus آماده کرده است.
 
R-Line Plus، نسخه‌ای جدید از فولکس‌واگن توراِگ

در لیست موتورهای این خودرو نیز دو نمونهٔ دیزل هر دو با حجم 3 لیتر دیده می‌شود که یکی 204 و دیگری 262 اسب بخار قدرت دارد. نیروی آن‌ها توسط گیربکس 8 سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Motion به چرخ‌ها انتقال میابد. فولکس‌واگن توراِگ در بازار با رقبای سرسختی چون مرسدس بنز GLE، ب ام و X5 و پورشه کاین روبروست.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد